• HOW TO GET AWAY WITH MURDER?
    Op een doodgewone hoge school wordt een vreselijke ontdekking gedaan: in een van de laatste weken van het schooljaar wordt een van de leerlingen dood aangetroffen in een meer niet ver van de campus.
    De doodsoorzaak is duidelijk: dit meisje is om het leven gebracht. Als niet veel later ook een tweede, mannelijk, lichaam opduikt is de paniek in zijn volle vorm.
    De school is in rep en roer en een onderzoek wordt ingezet, maar niets wordt duidelijk. Een zomervakantie trekt voorbij, en alle leerlingen keren terug om zo normaal mogelijk door te gaan met het schoolse leven. Onder de 'normale' leerlingen leven echter ook [X] mensen met een groot geheim.
    Weten zij zich zo onverdacht mogelijk op te stellen terwijl de campus nog steeds frequent bezocht wordt door detectives, of zwichten ze onder de last op hun schouders?



    Voor deze RPG ben ik op zoek naar 10 à 20 mensen die het leuk vinden om regelmatig te posten.
    Ook lijkt het me leuk om een IC Whatsappgroep aan te maken, maar dit alleen als daar genoeg animo voor is.
    Daarnaast speelt dit verhaal zich af in 2015/2016 en welke moderne leerling (en of moordenaar) heeft nou geen sociale media? Een twitter-account voor je personage is dus een must. Hier kun je altijd hulp bij vragen.

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd: [tussen de 18 en 25]
    Verjaardag:
    Opleiding:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Twitteraccount:
    Relaties:
    Familie:
    Geschiedenis:
    Overig:


    Regels:
    - Minstens 300 woorden per post. Haal je dat een keer niet, dan is dat geen probleem.
    - Post minstens één keer per week. Natuurlijk houden we er rekening mee als je dat een keer niet lukt, meld het dan wel eventjes.
    - Geen perfecte of cliché karakters. Een van de moordenaars hoeft geen enorme slechterik te zijn.
    - Maximaal twee personages per persoon, waarvan minstens één een 'normale' leerling.
    - Je mag zelf een opleiding voor je personage kiezen, ze hebben wel allemaal een aantal vakken samen.
    - Liefdesrelaties mogen van tevoren afgesproken worden, maar houd het origineel. Niet iedereen heeft een relatie, en niet iedereen heeft zevenhonderd exen.
    - Ik open het speeltopic pas aan het begin van de kerstvakantie, rond de 19e. Je hebt dus twee weken om je personage af te maken. Als het dan niet af is, wordt je reservering verwijderd.
    - Het aantal moordenaars wordt bepaald aan de hand van het aantal algemene inschrijvingen. Het moet realistisch blijven.
    - Het groepje moordenaars mag onderling bepalen waarom ze de moorden hebben gepleegd, maar again, realisme is key.
    - Het aantal meisjes/jongens moet ongeveer gelijk blijven.


    Rollen:

    Moordenaars:
    x Phoenix Lucia Mellet Gunnulfsen
    x Rhoden Louisiana Bellavere. Khronos
    x
    x Miles William Knight Negan
    x Gereserveerd, Styles
    x

    Leerlingen:
    xMeredith Vallen Reyes Savages
    x Nereida Calypso Angelopoulos Negan
    x Gereserveerd, LanieH
    xBlade Neal Harper Thanatophobia
    x
    x

    [ bericht aangepast op 6 dec 2015 - 15:16 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Beaufort schreef:
    Zou ik er nog een meid bij mogen? :3 ik weet nog niet precies waar ^^


    De moordenaars zitten vol (i know, ik moet de beginpost bijwerken maar zoveel moeite) dus een normaal meisje is een optie!


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    De moordenaars zitten vol (i know, ik moet de beginpost bijwerken maar zoveel moeite) dus een normaal meisje is een optie!


    Okay ! :3 Een normale leerlinge dan ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH



    Lilith Sophia Green


    Leeftijd: 19
    Verjaardag: 16 - 12
    Opleiding: Kunstgeschiedenis.
    Karakter:
    -
    -
    -
    -

    Uiterlijk:
    Twitteraccount: (Ik weet nog niet of ik haar wel een account wil geven :/ )
    Relaties:
    Who volunteers
    Familie:
    -
    -
    -
    -
    Geschiedenis:
    Overig:

    meer komt

    [ bericht aangepast op 19 dec 2015 - 17:53 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Styles went AdoreDelano


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zou ik misschien een vrouwelijke moordenaar mogen? c:
    Of als die er niet meer is een normaal meisje x3

    [ bericht aangepast op 14 dec 2015 - 20:59 ]


    It's scary what a smile can hide.

    leeft hier nog iemand :x?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zeker! Maar deze week is heel druk voor me, plus ik wilde toch minimaal aankomende zaterdag het topic openen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik zorg dat ik voor dan mijn rol af heb! (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Het openen van het speeltopic gaat iets langer duren, ik had donderdagnacht m'n kerstgala en ik ben nog steeds brak. :') Zo heeft iedereen meer tijd en kunnen er eventueel ook nog nieuwe mensen bij komen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Geen probleem ! :3 Ik ga vanavond mijn beide personages afmaken ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik zal als ik niet in slaap val x) mijn rol vanavond nog afmaken!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik moet me toch helaas uitschrijven, ik heb het nu zo druk met alle feestdagen. No way dat het me nog lukt om mijn rol af te maken. Sorry sorry. :/


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Savages schreef:
    Ik moet me toch helaas uitschrijven, ik heb het nu zo druk met alle feestdagen. No way dat het me nog lukt om mijn rol af te maken. Sorry sorry. :/


    Aw :( Helpt het als ik zeg dat het speeltopic waarschijnlijk pas volgend weekend geopend wordt?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Aw :( Helpt het als ik zeg dat het speeltopic waarschijnlijk pas volgend weekend geopend wordt?


    Nee, sorry. :/
    Misschien als ik later toch tijd blijk te hebben dat ik inspring!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Update: speeltopic wordt pas volgend weekend geopend. Er komt ineens een héleboel tussendoor.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted