• Eigenlijk dacht ik dat alle Tolkien-gerelateerde namen al weg waren, maar niet dus! Ringwraith was nog vrij. Je weet wel, deze gezellige guys.



    Bij welke username deed jij een vreugdedansje toen je ontdekte dat die nog vrij was?

    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 8:00 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Leuke naam! Grappig dat ie nog vrij was ^^ Ik was extreem blij met Gorillaz (:


    Caution first, always.

    Bij deze ^^ Ik dacht ook dat alle HP-gerelateerde namen wel weg moesten zijn


    It's never gonna happen, Guys.

    Ontzettend gezellige gozers ja, ook erg leuk gezelschap op de thee! :'D

    MAUI *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    'Je weet wel, deze gezellige guys' hehe :'D alle LOTR-namen zijn super awesome, so good job :Y)
    Ik was extreem blij met Frodo!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Huahaha. Tof! Dit had ik met Auror. c:


    The truth is out there.

    Dat is best wel gaaf dat hij nog vrij was!

    Ik had dat met Paladin ^^
    Echt een gave username!!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    waah die is gaaf! nu baal ik er van dat ik daar niet eerder op gekomen ben, haha.
    wat mij verbaasde was dat Gogh nog vrij was! VanGogh bestond al wel dus diens eigenaar heb ik netjes gevraagd of het ok was als ik (bijna) hetzelfde nam 😎

    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 10:55 ]

    Oh wauw, dat deze nog vrij was! Ik was ook wel blij dat deze username nog vrij was, maar het was niet helemaal onverwachts, omdat star wars niet echt groot op q is.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Nice!
    Ik was blij dat mijn huidige nog vrij was. Maar goed, dat was eigenlijk wel te verwachten. :')

    Gaaf! Dat had ik met Nonpluvius!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Rowling. Maar ik heb deze usernaam al 6 jaar ofzo. Ik was eigenlijk meer verbaasd dat Hugh nog beschikbaar was, gezien het een redelijk normale voornaam is.


    Alleen maar tranen van geluk

    Gave username ^^ <3

    Blij zijn met een onbezette username.. Dat fenoneem ken ik niet =p


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Deze! Ik denk dat dit ondertussen een stuk van mijn persoonlijkheid is. Misschien is het op Q niet altijd even hard naar voren gekomen, omdat ik snel verander van naam, maar Agree is echt een tweede naam voor mij.


    What would Emma do?

    Awesome!

    Ik had het volgens mij vooral met Debnam. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you