• Sinterklaas staat weer voor de deur. Over een maand pas maar nu hebben we tijd zat.





    Omdat afgelopen jaar de Sinterklaas surprise zo goed was bevallen bij de meeste, leek het mij leuk om dit jaar weer hetzelfde te doen!
    Ik zoek bij deze dus weer enthousiaste users die mee willen doen! Ook zoek ik naar een back-up team.

    Uitleg:
    Als je je inschrijft kom je op een lijst te staan. Als de inschrijvingen gesloten zijn dan hussel ik alle namen door elkaar en geef ik iedereen een user. Voor deze user ga je iets leuks maken. Dit kan iets te maken hebben met zijn hobby's, interesses of dingen waar de persoon fan van is. Wees zo creatief mogelijk en maak er iets leuk van!


    Inschrijving:
    inschrijven kan tot 6 november.
    Als je wilt inschrijven, geliefde dit lijstje in te vullen:
    Naam: (Het liefste je gewone naam, hierdoor kan het iets persoonlijk worden. Als je dit echt niet wilt is het natuurlijk niet verplicht.)
    Leeftijd: (ook niet verplicht maar altijd handig om te weten.)
    Hobby:
    Interesses:
    Fan van:

    Mocht je nog dingen hebben waarvan je denkt: dit is ook leuk om te weten mag je dat er altijd bij zetten!


    Regels:
    ~ Als je mee doet, doe je ook echt mee en maak je ook echt iets voor de ander.
    ~ Je schrijft niks wat beledigend is of iets in die richting! Ik ken niet iedereen goed genoeg om te weten wie elkaar wel en niet aardig vinden. Dus als je iemand hebt die je niet zo aardig vindt, probeer dan alsjeblieft er toch iets moois van te maken.
    ~ Je stuurt je creaties naar degene op, op 5 of 6 december. Kun je deze dagen niet? Zeg dat even in een pb naar mij. Dan houd ik daar rekening mee en kunnen we samen iets anders verzinnen.
    ~ Als je jezelf inschrijft dan moet je ook zeker weten dat je iets gaat maken. Afgelopen jaar zijn er enkele geweest die niks hebben opgestuurd en dat vind ik simpel gezegd gewoon onbeschoft en niet kunnen.
    ~ Er wordt onderling niet gewisseld van persoon.
    ~ En de laatste en natuurlijk de belangrijkste: Niemand mag weten wie je hebt!
    ~ Als je bijvoorbeeld op 5 december al iets heb gehad. Hou dan nog even stil van wie het is. Anders is het niet leuk voor de mensen die pas iets op 6 december iets krijgen. Na 6 december 23.59 mag iedereen weten wie je hebt.


    Back-Up Team
    Voor het Back-up team zoek ik mensen die andere mensen willen helpen die geen inspiratie hebben. Dit mogen mensen zijn die zelf mee doen maar ook mensen die niet genoeg tijd hebben om zelf iets maken maar wel willen mee helpen. Ik zoek voor dit team ongeveer 10 mensen.

    Het team:
    ~ Vikings
    ~ Polovina
    ~ Shawn
    ~ Patholoog
    ~ Delfino
    ~ Callidora
    ~ Aveyard
    ~ TheSmartIdiot
    ~ evyan1
    ~ Anaklysmos


    Deelnemers:
    ~ Vikings
    ~ Diplodocus
    ~ Ashallayn
    ~ DreamyHoran
    ~ Sharpshooter
    ~ Valeska
    ~ Margherita
    ~ Fictionalworld
    ~ Delfino
    ~ Aveyard [10.]
    ~ Involved
    ~ Keates
    ~ Hagane
    ~ Disgust
    ~ Aliyah
    ~ Rikiah
    ~ Poncho
    ~ Sherrinford
    ~ Grassi
    ~ SonOfGondor [20.]
    ~ Scandal
    ~ TheGirlOnFire
    ~ Gunnulfsen
    ~ Bastaard
    ~ Laleah
    ~ FirefIy
    ~ Melizsa
    ~ Caster
    ~ evyan1
    ~ xbadbloodx [30.]
    ~ zandkit
    ~ tubbietoost
    ~ xeroptic
    ~ Krueger
    ~ frutsel
    ~ Inclination
    ~ Incroyable
    ~ Kvothe
    ~ Whitethorn
    ~ Anaklysmos [40.]
    ~ TheSmartIdiot
    ~ HalfBloodPrince
    ~ Samotrace
    ~ lily_luna
    ~ Noledam
    ~ glitterdonut


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gayle schreef:
    (...)

    Ik ben op dit moment aan het nakijken wie wel en wie nog niets heeft gehad. Vanuit daar gaan we de mensen die niks hebben gehad opnieuw verloten onder wie nog een surprise willen maken.


    Zet mij daar maar tussen :Y) (bij het nog een surprise maken)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik zou opzich ook nog wel een surprise willen maken, maar t probleem is dat ik deze en volgende week erg met toetsen zit. Het ligt er dus een beetje aan wanneer t af moet zijn. Als er nog mensen nodig zijn wil ik me er wel voor opgeven, gezien ik het echt lullig vind dat mensen miet hebben gekregen.


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Gayle schreef:
    (...)


    Daar zat ik aan te denken maar ik dacht dat ik dan zou overdrijven. Fijn dat iemand anders dat ook vindt.
    Ik vind het heel leuk om dit te organiseren maar als er dan mensen zijn die niks maken maakt mij echt boos. Ik steek er tijd in, veel andere steken er veel tijd in en dan zijn er mensen die niks maken en in die mensen ben ik dan ook echt teleurgesteld.


    Ik snap wat je bedoelt en ook waar je reactie vandaan komt. Misschien kan je iedereen die zich heeft ingeschreven en niets heeft gemaakt een berichtje sturen om een goede reden te vragen. Iedereen die niet antwoord of geen goede reden heeft, kan je op die lijst zetten en mag volgend jaar alleen mee doen als die persoon echt belooft (of motivatie toont of ik weet niet wat je in gedachte had) om iets te maken. Ik zou niet zomaar iedereen uitsluiten, er kan bijvoorbeeld altijd iets zijn tussen gekomen of die persoon kan momenteel in een slechte positie zitten. Maar ik snap wel waar je vandaan komt, want zelf ben ik heel teleur gesteld, dus ik kan me voorstellen dat het als organisator ook niet zo leuk is.


    What would Emma do?

    Ik had niet gezien dat we een nieuw topic hadden xD
    In verband met de mensen die geen surprise hebben gehad (eat ik overigens echt heel naar vind), delen we zeker nog niet de gekregen surprises?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    ik had mijn surprise op tijd verstuurd, alleen geen reactie gehad en er is nog niet naar gekeken. :/


    “Some beautiful paths can't be discovered without getting lost.”

    Ik ben erg benieuwd of mijn surprise aan is gekomen (;


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik weet niet wie mij heeft, maar als diegene het zich afvraagt; ik heb mijn pakketje nog steeds niet binnen. Ik wacht nog met alle zenuwen c:

    Oei en het is al de 8ste, beetje jammer ;s


    16 - 09 - '17

    Rifle schreef:
    Ik weet niet wie mij heeft, maar als diegene het zich afvraagt; ik heb mijn pakketje nog steeds niet binnen. Ik wacht nog met alle zenuwen c:


    Ik bben een beetjebbang datje van deze persoon niks meer krijg.. Hoe jammer dit ook is!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    (...)

    Ik bben een beetjebbang datje van deze persoon niks meer krijg.. Hoe jammer dit ook is!


    Ik denk dat ze bedoelt dat haar pakketje met de post nog niet is aangekomen, sommige mensen sturen iets echts haha. In that case, don't worry. PostNL is nou eenmaal niet altijd up to date.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    tubbietoost schreef:
    (...)

    Ik bben een beetjebbang datje van deze persoon niks meer krijg.. Hoe jammer dit ook is!



    De persoon heeft iets.opgestuurd met de post. Dus ze krijgt nog wel wat.


    "Ignite, my love. Ignite."

    haha, zou wel grappig zijn als ik nog zat te wachten voor een digitale cadeautje. :')

    Rifle schreef:
    haha, zou wel grappig zijn als ik nog zat te wachten voor een digitale cadeautje. :')


    Gelukkig maar!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    OMG! Fjshdjsjdjdjs IK heb hem binnen en omg. I FELL IN LOVE WITH IT.
    Welke sweetiepie had mij omg. I wanna hug the shit out of you.

    Dit is mijn geweldig mooie cadeautje omg. Dankje wel anonieme sweet sugarpie.



    En hij heeft een mooie plekje tussen mijn game collectie *hearteyes*

    [ bericht aangepast op 9 dec 2015 - 20:12 ]