• T H I R T H E E N       R E A S O N S       W H Y
    ◆◇◆
    "Hey, it's Hannah, Hannah Baker.
    That's right, don't adjust
    your...whatever device you're
    hearing this on. It's me, live and in
    stereo, no return engagements, no
    encore, and this time absolutely no
    requests. Get a snack, settle in.
    Because I'm about to tell you the
    story of my life. Or more specifically,
    why my life ended."

    STORY
    ''A lot of you cared, just not enough.''

    De school is in shock na de dood van een mede leerling, Hannah Baker. Herdenk foto's zijn op haar kluisje geplakt en in de gang staat een tafel met bloemen, kaartjes en ander spul gemaakt door de leerlingen. Het ziet er op het eerste gezicht uit alsof iedereen meeleeft met de familie, alsof iedereen respect heeft en toont... Alleen is dat een leugen, want niet iedereen is zo onschuldig zoals het werkelijk lijkt. 8 Personen krijgen een week na haar zelfmoord tapes opgestuurd met haar verhaal zoals het werkelijk is gebeurd, en als je besluit niet te luisteren heeft dit gevolgen, want elke dag volgt er iemand in een auto wat de studenten doen. Degene heeft dezelfde tapes beluistert en als iemand iets niet wil doen gaan ze online. De 8 hebben geen keuze, ze moeten de pijn ondergaan die Hannah ook gevoeld heeft. Ruzies, nieuwe relaties, vriendschappen, geheimen en tegenslagen. Alles kan voorkomen in 13 reasons why.

    EXTRA INFORMATIE

    — High School: Liberty High
    — Uitgaan: Kaart.
    — Stalker: Niemand weet zijn naam, wel rijdt hij in een rode auto.
    — Basketballteam: Liberty Tigers
    — Cheerleader Cab: Gereserveerd door HannahBaker

    Hannah Baker
    Meer info?

    Parents:
    Olivia Baker (Mom)
    Andrew Baker (Dad)

    Occupation:
    Job at The Cresmont Movie Theater.


    Hannah was een lief, druk en creatief meisje dat altijd zin had in een praatje. Helaas is dit na alles veranderd, en is ze ''zeg maar'' verpest. Hannah werd stiller en ging vaker alleen zitten. Haar zelfvertrouwen ging naar beneden en de jongedame werd niet degene die op iemand af ging lopen, maar degene die er op hoopte dat iemand ergens toch naast haar wilde zitten. Toch was ze nog ergens de vroegere Hannah. Tegen degene met wie ze toch nog een beetje bevriend was, was ze nog wel aardig en opgewekt. Ze kon hier en daar nog wel tegen haar vrienden een grapje maken en grappig doen, maar ergens bleef ze degene die naar het gesprek luistert. Hannah kon nog wel haar zegje doen, maar niet met de angst uitgelachen te worden. Haar antwoorden zijn soms ook niet erg powerfull, eerder zijn ze tegen onbekenden droogjes of hard. Toen ze de tapes aan het maken was, was ze eigenlijk alleen maar uit op wraak. Ze had een goede relatie met haar ouders en ook was ze een goede werknemer bij het theater.

    Tapes
    Bij de tapes horen een plek en een persoon. Je hebt bijvoorbeeld tape 4, side B en zo gaat het dan door. Er is een kopie van de tapes bij de stalker in een rode auto. De tapes bezitten voornamelijk dingen die nog geheim waren en moeten bijvoorbeeld afgespeeld worden op een walkman.


    ROLLEN
    • Naam • Tape • Fc • Relatie met Hannah • User • Pagina •
    Alles vol

    Dames
    — Juliet Oliver Davids • Tape • Zoey Deutch • Ex Bestfriend • HannahBaker • 1.2 •
    — Gereserveerd door Soco
    — Jacelyn Cherry Hale • ??? • Carolina Sanchez • ??? • Arioline • 1.2 •
    — Gereserveerd door Wander

    Heren
    — Darryl Christian Lawley • ??? • ??? • Ex best friend • McCrory • 1.1 •
    — Gereserveerd door Habiba (Ex boyfriend)
    — Noah Anthony Lawley • ??? • Harry Styles • Ex crush • Druckley • 1.2 •
    — Ezra Finley Dickson • ??? • Aidan Alexander • ??? • Greenlight • 1.2 •


    LIJST
    Naam
    Leeftijd
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Gebeurtenis met Hannah, plaats &Tape en misschien nog met een ander besproken side A en side B. Ik zou alle gebeurtenissen in één story op willen slaan, zodat iedereen weet wat op welke tape staat en dit ook in zijn of haar post kan gebruiken.
    Geheim hoeft niet
    Relaties Ook met Hannah, bespreek die wel met mij.
    Extra


    REGELS

    — Vragen mogen altijd gesteld worden.
    — Geen perfecte personages.
    — 125 woorden per post, dit is een kort woordenaantal dus makkelijk haalbaar.
    — Wees beleefd, maak geen ruzie.
    — De Quizlet huisregels gelden in deze RPG.
    — 16+ Is hier toegestaan.
    — Topics worden door mij, HannahBaker, geopend.
    — Doe niet dezelfde gebeurtenissen, wees creatief. Je mag ook een gebeurtenis uit de serie kiezen.





    Praattopic
    Rollentopic

    Mede mogelijk gemaakt door Lene aka Dizzee

    [ bericht aangepast op 18 april 2017 - 20:46 ]


    "Why didn't you say this to me when I was alive?" [Hannah Baker - 13 Reasons Why]

    Guy for me?


    El Diablo.

    Een boy for me please c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mag ik een meisje?


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Alles staat! c:


    "Why didn't you say this to me when I was alive?" [Hannah Baker - 13 Reasons Why]

    Mtt, ik heb de serie nog niet gezien (Denk hier morgen aan te beginnen(en mezelf kenende ben ik binnen twee dagen wel klaar) maar ben zeker geïnteresseerd.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    GreenIight schreef:
    Mtt, ik heb de serie nog niet gezien (Denk hier morgen aan te beginnen(en mezelf kenende ben ik binnen twee dagen wel klaar) maar ben zeker geïnteresseerd.

    Het is echt een aanrader! c;


    "Why didn't you say this to me when I was alive?" [Hannah Baker - 13 Reasons Why]

    Een meisje voor mij pleas? (:


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    @Arioline Staat!

    Mag ik jullie allemaal als co-auteur toevoegen aan de story?

    [ bericht aangepast op 12 april 2017 - 19:28 ]


    "Why didn't you say this to me when I was alive?" [Hannah Baker - 13 Reasons Why]

    ^ mij wel hoor c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Een guy voor mij graag c;


    How far is far

    HannahBaker schreef:
    (...)
    Het is echt een aanrader! c;


    Ja het lijkt me ook heel leuk/ spannend/ interessant, just haven't found the time yet. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    -Dibs ex best friend Hannah.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    - Dibs op de ex boyfriend :Y)


    El Diablo.

    Darryl



    Naam:
    Darryl
    Christian
    Lawley

    Ook al is Darryl een naam voor beide geslachten, ergert de jongen zich daar niet aan. Hij kan dan soms ook wel eens smakelijk lachen als mensen zich vergissen door zijn naam en maakt hier dan ook geen punt van. Hij vind het dan ook niet erg dat hij soms per ongeluk bij meiden ingedeeld te worden door zijn naam. De buitenwereld kent hem dan ook als Darryl, maar aan zijn vrienden noemen hem vaak 'Ry.'

    INSERT GENIALE QUOTE

    Leeftijd:
    Nog net op het randje, is Darryl als horscoop een lentebaby te noemen en een tweeling. Iets wat ironisch is, gezien Darryl daadwerkelijk een tweeling is. Darryl en (twinname) zijn op twintig juni 99' geboren. (twinname) is de oudste van de twee. Er zit dan ook drie kwartier tussen de broertjes, wat niet gek is voor een twee-eiige tweeling. Je kunt de broertjes dan ook wel goed uit elkaar houden, hoewel de expressies op hun gezicht vaak wel als twee druppels water op elkaar lijken. Echter lijkt Darryl meer uiterlijke kenmerken van zijn moeder en (twinname) meer van zijn vader.


    Reden Hannah:
    XOXO


    Geheim:
    XOXO

    Uiterlijk:
    Darryl is een hele knappe, charmante jongeman om te zien. De jongen heeft een licht getint huidje en heeft het dan ook makkelijk om een kleurtje te vangen wanneer de zon schijnt. Echter zal Darryl nooit echt 'zwart' worden, maar dat vind hij niet erg. Niet omdat hij racistisch is, maar omdat hij bij zichzelf een licht gekleurd tintje nog steeds het mooist vind. Met name bij zijn blauwe ogen. Ondanks dat Darryl geen bruine puppy ogen bezit, kan hij zeker wel menig hart doen smelten met zijn lichte kijkers. Overwegend twijfelen mensen niet bij Darryl of zijn kijkers nou groen of blauw zijn. Iets wat vrij uniek is. Bij Darryl zie je gewoon duidelijk dat het blauw is en is daar dan ook trots op.
    Naast zijn kijkers en lichte slag in donkere lokken, heeft Darryl niet echt iets bijzonders in zijn gezicht zitten. Hij heeft wel een hele donkere wenkbrauwen, maar daar houd het ook bij op. De jongen moet het dan ook meer hebben van kledingstijl en de sieraden, die hij heeft. Darryl houd er dan ook van om sieraden te dragen. Van kettingen tot armbanden en ringen. Hij zou aan de ene kant ook een navelpiercing willen, hoewel dat misschien 'te wijverig' zou zijn. Dit is dan ook de enige reden wat hem tegen houd. Vooral omdat de jongen al niet bepaald gespierd gebouwd is.

    XOXO

    Innerlijk:
    [face=times]Darryl is een verlegen jongen. De jongen valt dan ook amper op en kan dan ook stilletjes als een bloempje in de muur verdwijnen. Darryl is dan ook verbaal alles behalve sterk en dat is te merken ook. Als hij zijn mening moet geven kan zijn woordenstroom van onderwerp A opeens over onderwerp Z gaan – tot een punt waar mensen zelf niet eens meer weten waar het over ging, inclusief hijzelf. De jongen zal dan ook alles behalve zelfverzekerdheid tonen, ondanks dat hij daar nog zijn best in zou proberen te doen. Darryl is dan ook bewust van zichzelf dat hij meer een volger is dan een leider. Ondanks dit gegeven heeft Darryl wel zijn bekkie met zich mee en kan – op zijn eigen unieke pogingen – voor zichzelf opkomen.
    Juist door Darryls' rare opmerkingen, heeft de jongen een unieke humor – die zelfs soms een sadistisch tintje kunnen bevatten. Hoewel hij het wel goed mee heeft met mensen, is dit dan ook beperkt. Het is dan ook alleen voor die personen waar hij om geeft. Een vreemde hoeft dan ook niet aan te kloppen bij Darryls’ om hulp, want de jongen zal zich er haast niet om bekommeren. Hij is op dat punt té onverschillig. Zeker kunnen mensen rond hem heen komen zitten om met hem te praten, mits het niet te druk word. Darryl neigt dan ook om naar stilte en kalmte te zoeken. Het zou dan ook niet raar zijn om hem op de vreemdste plekken tegen te komen. Hij is dan ook het meest zichzelf wanneer hij alleen is. Puur omdat hij dan – net als de boeman in Harry Potter – niemand kan kopiëren. Darryl is dan ook enorm kunstzinnig uitgelegd. Zowel op papier als van het papier. Hij is niet de jongen die naar verschillende art gallery’s gaat, maar eerder kalm zijn eigen afdruk op iets legt. Darryl emoties die hij vast legt zijn puur en rauw, net zoals bij bi-polaire mensen. De emoties die hij op dat moment bezit zie je dan ook enorm terug in zijn werken, waardoor de jongen voor eens een open boek is – die hij het liefst afsluit voor anderen.



    Geschiedenis:
    XOXO



    Loves: HUGS<3, People, The Color Pink, Chimpansees, Kittens, Rainbows & Neon, Booze, Nailpolish, Older men, Dominance.
    'n Hates: Loneliness, Cold, Hardstyle, Fakers, Haters, Immature boys.

    [ bericht aangepast op 12 april 2017 - 22:58 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Zou ik een meisje mogen?


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep