• Hallo zoals in de titel vermeld staat. Ben ik op zoek naar een cover.

    Hier een paar dingen die ik er graag in zou willen hebben.

    * Titel Realm of the Death/Dead
    * Korte Samenvatting

    Eliza is een lief talent vol meisje met lieve zorgzame ouders. Als de zomer vakantie begonnen is van Eliza' s school gaat ze met haar ouders naar Egypte voor een paar maanden vanwege het werk van haar vader. Tijdens een trip door de woestijn raakt ze verdwaald, dwalend door de woestijn zoek ze naar de weg terug. Op haar weg stuit ze op twee piramides die pal naast elkaar staan. Wat ze niet weet is dat ze vlakbij een mysterieuze poort staat die alleen zichtbaar is bij een maansverduistering en alleen te zien door de ogen van hen die het verdienen. Niets vermoedend loopt ze tussen de piramides door, naar een rijk waar de doden voortleven. Het dodenrijk.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Ja, het liefst iets Egyptische iets van het oude egypte. En een meisje van een jaar of 15 met lang bruin haar en blauwe ogen.
    Ik hoop dat je er iets mee kan.
    * Sfeer die het weer moet geven Duister, mysterieus en licht
    * Horizontaal of verticaal? Daar ben je helemaal vrij in

    Ik hoop echt dat er iemand is die er een voor mij kan maken. Alvast bedankt ^^


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Ik kan helaas geen covers maken, maar je verhaal klinkt wel interessant!
    Als je het online zet, wil je me dan waarschuwen? c:


    Inspiration can hit you any time

    Ik wil wet voor je proberen?


    take me back to the basics and the simple life

    Zal straks mijn laptop eens even pakken en wat proberen. (:

    Super bedankt!


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Ik weet niet of dit is wat je in gedachten had? Het zijn uiteindelijk ontzettend veel afbeeldingen door elkaar heen geworden haha. Kijk maar even of je het wat vindt.

    Elvenking schreef:
    Ik weet niet of dit is wat je in gedachten had? Het zijn uiteindelijk ontzettend veel afbeeldingen door elkaar heen geworden haha. Kijk maar even of je het wat vindt.



    Deze is echt perfect!! (: Wauw was even sprakeloos! I love it!


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella