• Niet meer van toepassing.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 17:30 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Oeh, Filiz, ik herinner me nog dat er eerder al een meeting was, maar toen kende ik je nog niet hehe ^^ Er is alleen wel al veel in oktober, dus ik weet niet of mijn ouders het goed zullen vinden. Ik ga het in ieder geval vragen.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    MT. Ik wil heel graag komen, maar ik moet even kijken of dat agenda-technisch en financieel mogelijk is. Lang leve de arme student.


    I don't understand that reference. - Castiel

    @Virtues: Kom! Kom! Haha, nee ik snap het. XD Maar is goed!
    @Hamming: Haha, ja ik snap het. :') Ik hoor het wel van je.


    One Who Travels A Higher Path.

    Wat een leuk idee! Ik wil zeker komen.
    Ik moet alleen even kijken of mijn agenda dat ook toelaat...
    Je hoort nog van me!


    darling i'm a nightmare, dressed like a daydream

    Tomlinsbear schreef:
    Wat een leuk idee! Ik wil zeker komen.
    Ik moet alleen even kijken of mijn agenda dat ook toelaat...
    Je hoort nog van me!


    Ahw dankje! Is goed! (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Aah neee die twee weken vallen net mijn tentamens. Dit is balen, vond t zo jammer dat ik de vorige keer niet kon. Maar ik ga zeker even kijken of ik nergens een gaatje kan vinden

    [ bericht aangepast op 14 sep 2016 - 9:48 ]


    Can't control my second personality

    Involved schreef:
    Aah neee die twee weken vallen net mijn tentamens. Dit is balen, vond t zo jammer dat ik de vorige keer niet kon. Maar ik ga zeker even kijken of ik nergens een gaatje kan vinden


    Ah jammer, maar begrijpelijk! En ik deed het juist expres in de herfstvakantie. D: Is goed!


    One Who Travels A Higher Path.

    Meh, ik vind het nog altijd jammer dat het zo ver is, maar ooit meeten we!


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Meh, ik vind het nog altijd jammer dat het zo ver is, maar ooit meeten we!


    U shud meet her. Shes my babeeeeee <3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik zou eigenlijk wel willen, maar ik weet niet of ik kan, én ik heb een overgevoelige huid, dus dat is misschien geen goed idee. :/


    What would Emma do?

    Sauropoda schreef:
    Ik zou eigenlijk wel willen, maar ik weet niet of ik kan, én ik heb een overgevoelige huid, dus dat is misschien geen goed idee. :/


    Voor een massage en of manicure kan het wel. Ik heb zelf ook een erg gevoelige huid, het wordt snel rood, maar het is opzich niet erg. Dus manicure kan en massage, maar alleen als je daar prettig bij voelt. Alleen zou ik bij een gezichtsbehandeling afraden. Daarnaast kijk natuurlijk of je wel kan enzo. (:

    @Reigns: Ik vind het ook nog steeds jammer. :c
    @Philip: <3


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik ben bij de eerste Beauty Meeting geweest. Ik kan het jullie allemaal zeker aanraden! Het was heel gezellig en Filiz was een goede gastvrouw. ;D En de behandeling deed deugd, was heel ontspannend. Ze is een professional. (joehoe)


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    Ik ben bij de eerste Beauty Meeting geweest. Ik kan het jullie allemaal zeker aanraden! Het was heel gezellig en Filiz was een goede gastvrouw. ;D En de behandeling deed deugd, was heel ontspannend. Ze is een professional. (joehoe)


    N'aaawh Bianc! (: Dat is fijn om te lezen!

    Zijn er nog eventueel meer mensen geïnteresseerd? Of weten de mensen al wat meer die geïnteresseerd zijn en die misschien willen komen? ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Lijkt me super leuk, alleen ken ik mensen nog niet echt (ben nog nooit bij een meeting geweest). Is dat een probleem?

    Puellae schreef:
    Lijkt me super leuk, alleen ken ik mensen nog niet echt (ben nog nooit bij een meeting geweest). Is dat een probleem?


    Dat is geen enkel probleem. Sowieso kunnen er max 2/3 personen op een dag komen. Dus dan is het groepje klein en spring je niet meteen in het diepe, haha.


    One Who Travels A Higher Path.