• caIypso! Mijn nieuwe username komt - natuurlijk - van de zeenimf Calypso. Dit is een mythisch figuur dat door een vloek op een eiland wordt gehouden. Ze is de dochter van Atlas en in de Odyssee komt Odysseus, voordat hij naar de Faiaken gaat bij haar terecht.

    Ik heb voor deze username gekozen, omdat ik op school bezig ben met de Odyssee bij Grieks en ik Percy Jackson - The Battle Of The Labyrinth aan het lezen ben. In beiden komt ze voor en aangezien ze me op de één of andere manier wel aansprak heb ik haar nu als mijn username ^^

    Om er nog een vraag aan te binden; Wie doen er hier op Q gymnasium of hebben gymnasium gedaan?
    Niet om op te scheppen ofzo, ik ben gewoon benieuwd.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Nice! Ik moest denken aan PotC haha.

    Elvenking schreef:
    Nice! Ik moest denken aan PotC haha.


    Je bent niet de enige, haha


    26 - 02 - '16

    Nicee ^^
    Ik doe Gymnasium (4e, Grieks)^^


    take me back to the basics and the simple life

    Ik vond Calypso altijd maar een beetje vreemd toen ik de Odyssee vertaalde. Ik heb ook gymnasium gedaan.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Leuk! ^^
    Ik ben nu de Ilias aan het lezen. Helaas niet in het Grieks, hoe gaaf dat ook zou zijn. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik deed Gymnasium, maar ben verschrikkelijk in talen dus ben maar naar Atheneum gegaan.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Leuke username! En Percy Jackson omfg ik houd van die boeken<3 Geniet van het lezen!
    Ik doe ook gymnasium^^ Als echte gymnasiast ga ik volgend jaar dan ook lekker KT studeren :Y)

    Ik ship Caleo niet overigens (cat)

    [ bericht aangepast op 13 dec 2015 - 15:48 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Elvenking schreef:
    Nice! Ik moest denken aan PotC haha.


    Caution first, always.

    ik dacht aan ijs
    maar kennelijk is calypso geen ijs
    bummer


    i put the fun in funeral

    caIypso schreef:

    caIypso! Mijn nieuwe username komt - natuurlijk - van de zeenimf Calypso. Dit is een mythisch figuur dat door een vloek op een eiland wordt gehouden. Ze is de dochter van Atlas en in de Odyssee komt Odysseus, voordat hij naar de Faiaken gaat bij haar terecht.

    Ik heb voor deze username gekozen, omdat ik op school bezig ben met de Odyssee bij Grieks en ik Percy Jackson - The Battle Of The Labyrinth aan het lezen ben. In beiden komt ze voor en aangezien ze me op de één of andere manier wel aansprak heb ik haar nu als mijn username ^^

    Om er nog een vraag aan te binden; Wie doen er hier op Q gymnasium of hebben gymnasium gedaan?
    Niet om op te scheppen ofzo, ik ben gewoon benieuwd.


    Ooh Calpyso is een toffe naam!(: Ik heb net alle Percy Jacksons en De helden van Olympus uit, binnenkort wil ik die Egyptische reeks gaan lezen en volgend jaar komt Trail of Apollo uit!=3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ooh Calpyso is een toffe naam!(: Ik heb net alle Percy Jacksons en De helden van Olympus uit, binnenkort wil ik die Egyptische reeks gaan lezen en volgend jaar komt Trail of Apollo uit!=3

    Aaah ik ben zo excited voor Trials of Apollo ^^ (Solangelooo *O*)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Caesar schreef:
    (...)
    Aaah ik ben zo excited voor Trials of Apollo ^^ (Solangelooo *O*)


    Yesss, me toooo. Ik had het nooit zien aankomen.ö Of ja, opeens op het einde was het boem bam.='d


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ooh Calpyso is een toffe naam!(: Ik heb net alle Percy Jacksons en De helden van Olympus uit, binnenkort wil ik die Egyptische reeks gaan lezen en volgend jaar komt Trail of Apollo uit!=3


    Oeh, die wil ik dan allemaal ook nog lezen! Mijn Nederlands docente zegt dat Percy Jackson te makkelijk is voor iemand in de derde, dus na deze mag ik het waarschijnlijk niet meer op school lezen :c
    Nou ja, niet dat het thuis niet lukt om het uit te lezen. Ik vind het alleen raar.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    caIypso schreef:
    (...)

    Oeh, die wil ik dan allemaal ook nog lezen! Mijn Nederlands docente zegt dat Percy Jackson te makkelijk is voor iemand in de derde, dus na deze mag ik het waarschijnlijk niet meer op school lezen :c
    Nou ja, niet dat het thuis niet lukt om het uit te lezen. Ik vind het alleen raar.


    Nou ik heb Havo vijf afgerond afgelopen school jaar en ik moet toegeven dat het aardig makkelijke boeken zijn, maar het zijn wel super leuke boeken en dat is waar lezen voor mij uiteindelijk om gaat: plezier hebben. Maar als je net bij boek vier bent heb je er eerst nog 6 te gaan, voordat je uitkomt bij Trails of Appolo, dus je bent nog wel even zoet.=3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou ik heb Havo vijf afgerond afgelopen school jaar en ik moet toegeven dat het aardig makkelijke boeken zijn, maar het zijn wel super leuke boeken en dat is waar lezen voor mij uiteindelijk om gaat: plezier hebben. Maar als je net bij boek vier bent heb je er eerst nog 6 te gaan, voordat je uitkomt bij Trails of Appolo, dus je bent nog wel even zoet.=3


    Dat is inderdaad waar, haha. Ik lees soms ook boeken van mijn zusje die twee jaar jonger is en echt alleen maar van die liefdesboeken leest. Die kunnen soms ook nog wel leuk zijn, vind ik.
    Poeh gelukkig, ik vind het aan de ene kant altijd leuk als ik een serie afrond, maar ook weer niet omdat al die "spanning" weg is.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman