• Nee, ik ben niet terug, ik wilde alleen een update geven hierover

    Vorig jaar werden er boeken weggegeven door winacties en een daarvan was het tweede kleurboek voor volwassenen. Ik deed eraan mee, maar niet voor mezelf, maar voor mijn zusje. Ze had namelijk het ongeluk dat mijn kat zichzelf zo vrij voelde om over haar kleurboek heen te pissen en alles uit te laten lopen. Ze had werkelijk minstens honderd uur in het kleuren gestopt en ik vond het zo enorm zielig voor haar. Dat niet alleen, mijn zusje is degene die mij Quizlet heeft laten zien en waardoor ik hier zo'n acht jaar rond heb gehangen.
    Anyway, ik won het kleurboek (yay) en had het aan haar gegeven. Daarvan slingert ook nog ergens een topic, haha. Nu, meer dan een jaar later, heeft ze hem helemaal voor gekleurd! Je zal haar voor gek verklaren als je ziet hoeveel ze kleurt op een dag (uren achter elkaar) maar ze heeft het wel mooi geflikt. Net op tijd, want ik heb een enorm mandala kleurboek voor haar gekocht voor kerst, haha.

    Hier zijn wat van haar kleurdingen.







    Dus, bedankt Quizlet/Rutger/Moderators voor al die uren kleurplezier voor mijn zusje!


    Your make-up is terrible

    Wauw, zo gaaf! Volgens mij heb ik deze ook, maar die ligt achtergelaten in de kast en ziet er niet zo goed uit.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Gaaf zeg! Ik heb ook zo'n kleurboek voor Volwassenen, maar ik kleur bijna nooit meer ;x


    26 - 02 - '16

    Oh wauw, mooi! Leuk dat die actie zo goed heeft uitgepakt en je zusje er zoveel plezier aan heeft c:


    Happy Birthday my Potter!

    Mooi! Ik zou het wel leuk vinden om het voor een uurtje te doen, maar daarna zou ik het boek waarschijnlijk ergens laten wegrotten in een hoek van mijn kamer haha.

    Uiteindelijk is het boek goed terecht gekomen. Kei leuk!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Een bumper; maar dit doet me eraan herinneren dat ik echt zo'n kleurboek moet hebben! Ik vergeet t alleen elke keer lol. En de tekeningen zijn prachtig! Perfecte kleuren en je ziet inderdaad dat ze er erg veel uren aan besteedt heeft hehe.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2015 - 21:21 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat geduld!


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.