• Hey,

    Mijn vriendin heeft een probleem ze is nog steeds verliefd op haar ex.
    Ze doet er alles aan om hem zeg maar terug te krijgen.
    Ze smst en chat hem elke dag. Maar nu zijn ze onlangs weg geweest. En moest ze steeds de gesprekken starten.
    En dat vond ze erg. Nu mijn vraag voor haar is hoe kan ze voor haar zelf op komen en toch
    durven om naar hem of iets te doen?
    En wat kan ze zoal doen om te durven tegenover hem?

    Bedankt


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik vind dat lastig, want het is niets voor niets haar ex. Heeft hij ook aangegeven dat hij weer interesse in haar heeft? Zo niet dan zou ik haar adviseren het te laten rusten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    Ik vind dat lastig, want het is niets voor niets haar ex. Heeft hij ook aangegeven dat hij weer interesse in haar heeft? Zo niet dan zou ik haar adviseren het te laten rusten.


    Hier ben ik het mee eens. Het is lastig als het van één kant komt, dan is het misschien beter om haar te adviseren om er afstand van te nemen.


    The truth is out there.

    Vikings schreef:
    Ik vind dat lastig, want het is niets voor niets haar ex. Heeft hij ook aangegeven dat hij weer interesse in haar heeft? Zo niet dan zou ik haar adviseren het te laten rusten.


    Hij heeft aangegeven voor nu toch een lange tijd vrienden te zijn.
    Ze begrijpt het wel. Maar laten rusten kan ze niet echt.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Hij heeft aangegeven voor nu toch een lange tijd vrienden te zijn.
    Ze begrijpt het wel. Maar laten rusten kan ze niet echt.

    Het is dus duidelijk dat hij niet meer wil. Het heeft dan geen zin om toch wat te proberen, daarmee kwetst ze hem alleen. Hij heeft zijn grenzen aangegeven en ik vind dat ze die moet respecteren. Misschien is het verstandig als ze gewoon stopt met iedere dag berichtjes sturen? Om te beginnen zou ze kunnen proberen het naar een keer per week te minderen. Als ze zoveel aandacht aan hem besteedt geeft ze zichzelf ook niet de kans om hem uit haar hoofd te zetten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yea vrienden blijven heeft geen zin omdat zij nog niet in de acceptatiefase zit. Als zij iets zou moeten durven is het afstand nemen. Dus wegwezen met z'n nummer, z'n Facebook, Twitter en al die andere meuk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Vikings schreef:
    (...)
    Het is dus duidelijk dat hij niet meer wil. Het heeft dan geen zin om toch wat te proberen, daarmee kwetst ze hem alleen. Hij heeft zijn grenzen aangegeven en ik vind dat ze die moet respecteren. Misschien is het verstandig als ze gewoon stopt met iedere dag berichtjes sturen? Om te beginnen zou ze kunnen proberen het naar een keer per week te minderen. Als ze zoveel aandacht aan hem besteedt geeft ze zichzelf ook niet de kans om hem uit haar hoofd te zetten.

    Ik ben 't hiermee eens.


    Don't walk. Run, you sheep, run.