• Ik zag deze puzzel liggen en ik moest m gewoon hebben, ook omdat ik me had voorgenomen om deze vakantie weer te gaan puzzelen. En ondanks dat ik m super gaaf vind, is dit toch wel een heel erg pittige puzzel, haha. Je hebt een goed oog voor detail en heeeeeeel veel geduld nodig. Gelukkig heb ik dat :Y) Al ben ik wel heel benieuwd naar hoeveel tijd deze puzzel me gaat kosten.

    Hebben jullie laatst jezelf nog iets leuks gekocht?


    Stenenlikker

    Jeetje, dat zou ik dus echt niet uithouden :'D
    Maar goed ik doe andere dingen dan weer uren achter elkaar, iedere zijn ding (:


    You were born original, don't die as a copy.

    Oh wauw haha! Ik moest eerst even goed kijken, wat het nou precies was. Ik dacht eerst een schilderij, maar toen ik de tekst las werd het duidelijk. XD Het is inderdaad pittig, dus heel veel succes ermee! ^^

    Verder heb ik laatst een agenda en een desk planner voor mijzelf gekocht, dus die twee spullen had ik wel nodig. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Het is echt een hele gave puzzel zeg! Zelf puzzel ik weinig - ik vind het wel leuk maar na een of twee keer er aan werken vergeet ik het weer haha. Veel succes er mee,
    Ik heb eigenlijk recent niks gekocht, alleen een heel leuk T-shirt gekregen (:


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik dacht heel even van veraf dat er ganzen op die puzzel stonden (krul)

    Dit jaar heb ik mezelf iets te veel verwend: ik heb mijn favoriete parfum gekocht (heb gemerkt dat ik toch niet zonder kan leven) en er zijn timberlands onderweg. Beide wel met korting uiteraard, maar was toch wel 200 euro kwijt oeps


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik heb laatst 2 boeken voor mezelf gekocht en ga binnenkort denk ik nog 2-3 tubetjes verf kopen. Oh en ik overweeg ook een abonnement op de New Scientist. Dag stufi.