• Het is weer de tijd van het jaar en ik weet weer helemaal niks, echt helemaal niks. Voor m'n moeder kan ik nog wat verzinnen, maar wat moet ik in hemelsnaam voor m'n vader en m'n broer halen? Doucheschuim of luchtjes of whatever hebben ze al genoeg en te veel en de douche staat vol en help


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Wat vinden ze leuk om te doen? (:


    She's imperfect but she tries

    Als ze praktische cadeau's kunnen waarderen, zijn leuke sokken altijd een optie. Anders iets voor een hobby of lekker eten? (luxe chocolade bijvoorbeeld)


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Mignon schreef:
    Wat vinden ze leuk om te doen? (:


    M'n vader is dol op auto's, maar ik heb al te vaak een autoblad gegeven om dat met kerst nog eens te doen. Ik zat voor m'n broer te denken aan One Million luchtje, want idk wat hij leuk vindt. Ja, anime lol maar ik weet niet welke hij kijkt en hij is niet het type dat er alles van wilt hebben god damn.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Bongo-bon is ook een standaard leuk iets. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb voor mijn vader de cd van Adele gekocht want hij neemt altijd al die concert dingen op tv van adele op (en we hebben nieuwe muziek nodig voor in de auto, we draaien nu al 8 jaar dezelfde cd op de zomverkantie). Voor mijn broer heb ik een vlinderdas gehaald en een sweater van de h&m met 'bear with me' erop en een ijsbeer op de achtergrond, die vond ik wel grappig.^^ Voor mijn moeder ben ik nog aan het denken, maar misschien een tijdschrift abbonoment en anders een lekker luchtje of een High tea cadeaubon. Trouwens op vakantieveilingen.nl kun je vet goedkoop theater kaartjes en dat soort dingen krijgen, misschien is dat leuk om cadeau te geven?


    You were born original, don't die as a copy.

    Een tijdschriftenbon?


    26 - 02 - '16

    Vakantieveilingen, etentje of een dag in de spa ofzo x]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hm mannen zijn altijd zo'n ramp hè. Bij de Rituals hebben ze wel heel lekkere autoparfums. One Million is inderdaad ook echt goddelijk, of anders misschien inderdaad een bon om iets te kunnen gaan doen. Vooral voor mensen die eigenlijk nooit iets willen is het geven van een 'ervaring' velen malen leuker dan het geven van iets materieels wat toch al snel ergens in een laatje verdwijnt.


    She's imperfect but she tries

    Voor mijn vader heb ik laatst een zak met zijn favoriete snoep en een boek gekocht, maar ik zou eerst een stropdas voor hem kopen. Ik weet ook dat hij graag uit eten gaat met mijn moeder, dus voor verjaardagen koop ik wel eens een Socialdeal. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."