• Iedereen kent de geliefde Sirus Black uit de nog meer geliefde Harry Potter reeksen wel. Hoe goed heb jij opgelet toen je de boeken las en de films zag? Kan jij al zijn familieleden zonder probleem opnoemen en weet je de naam van zijn gemene huiself? Kom het allemaal te weten in deze geweldige quiz (bescheidenheid is niet mijn sterkste punt)!



    Hier heb je nog even een geheel random gif, die verder absoluut geen informatie geeft.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2015 - 15:33 ]


    What would Emma do?

    Sirius-kenner. Woohoo! *O*

    Alles goed. Doh. Hehe.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Sirius kenner. Ik heb letterlijk net 50.000 woorden over hem geschreven, dus ik ben blij dat daar waarschijnlijk iets zinnigs in staat, haha. :Y)

    Leuke quiz! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jeej, Sirius kenner, haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hahahah, ik ben een kenner, gelukkig.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Hé een quiz Felicia, nou dat had ik nou echt niet verwacht, haha. Goed bezig :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    Hé een quiz Felicia, nou dat had ik nou echt niet verwacht, haha. Goed bezig :Y)


    Quizzen, van mij? Wie verwacht dat nu, he? :'D


    What would Emma do?

    Yay ik ben een Sirius kenner ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Haaa siriuskenner


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Sirius-kenner! Leuke quiz!


    hogwarts is my home

    Zo veel kenners! Ik dacht dat ik een redelijk moeilijke quiz gemaakt had, maar dat was buiten Harry Potter liefhebbend Quizlet gerekend! (:


    What would Emma do?

    Jaaaa, ook een kenner! Dat zou wel moeten, want het is mijn favoriete personage (:
    Ik moet wel toegeven dat er enkele vragen waren waar ik stiekem moest gokken.


    I wanna be a wizard!

    "Jij bent de Sirius-kenner bij uitstek!" Hehehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.