• een televisieprogramma waarin een groep intelligente maar niet zo sociaal vaardige mannen (de nerds) worden gekoppeld aan een groep mooie maar niet zo slimme vrouwen (de beauty's). Beauty & de Nerd is geen datingprogramma, maar een 'sociaal experiment'. In het programma dienen de deelnemers opdrachten te doen op het gebied waar ze niet zo goed in zijn. Zo dienen de nerds opdrachten te doen als dansen, een vrouw masseren of het ontwerpen van een interieur terwijl de beauty's proberen een auto te repareren, een liedje op een cd te branden of spreken in het openbaar over een maatschappelijke kwestie. De deelnemers wonen tijdens het programma in een groot huis en elk koppel krijgt een eigen kamer. Elk koppel start met een budget van $ 250.000. De koppel die de opdracht wint mag een ander koppel aanwijzen. Op deze manier worden per week twee koppels aangewezen. In deze ronde worden vragen gesteld over de opdrachten van die week. Het koppel die de minste vragen goed heeft, verliest $100. De beauty's zijn de vrouwen. De nerds zijn de mannen.



    Rollen.
    User ~ Naam ~ Faceclaim
    ~ Beauty's
    1. Vellichor ~ Naam ~ Kate Upton
    2. Poppys ~ Cacey Frida Lawson
    3. dreamcatcherx ~ Sophy Andrea MacKenzie
    4. Chikara
    5.

    ~ Nerd's
    1. Necessity ~ Lucian Ryan Jacksons ~ Matthew Gray Gubler
    2. Polovina ~ Elijah Alexandro Cauchi ~ Tyler Posey
    3. Tuck
    4.
    5.


    Regels.

    — Romantische relaties komen vanzelf, deze worden niet besproken.
    — Geen andere personages besturen, mits dat besproken is.
    — Geen Mary / Garu Sue's, niemand is flawless.
    — Reservatie blijft 3 dagen staan

    Mt


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    MT

    Iemand al enig intresse voor een (maak niet uit welke soort) relatie met Elijah?


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Wat vinden jullie, moet de koppelverdeling gebeuren in de RPG zelf of moet ik dit doen met een randomizer?

    LanieH schreef:
    Wat vinden jullie, moet de koppelverdeling gebeuren in de RPG zelf of moet ik dit doen met een randomizer?


    Ik zou via randomizer doen zodat er niemand overblijft.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Moeten we gewoon per personage een lijstje maken met hun eerste indruk van alle andere karakters? Zodat iedereen toch al 'iets' heeft?
    Of spreek je gewoon alle relaties apart af?


    Ik ben trouwens voor een randomizer :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik zal het met een randomizer, en ja maak lijstjes met een eerste indruk! Das een goed idee!

    LanieH schreef:
    Ik zal het met een randomizer, en ja maak lijstjes met een eerste indruk! Das een goed idee!


    Zal ik misschien een reserve beauty mogen voor het geval dat later een iemand inactief meedoet en iemand dus geen partner meer heeft? Een normale beauty is ook goed.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Uhm ja, wat wil je het liefst?

    Ik wil ook wel een reserve nerd? Voor als er geen nerd meer komt/er iemand inactief Is?

    Doe je zelf trouwens niet mee?

    [ bericht aangepast op 29 dec 2015 - 13:56 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    MT
    ik zou ook voor randomizer gaan


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Vellichor schreef:
    Ik wil ook wel een reserve nerd? Voor als er geen nerd meer komt/er iemand inactief Is?


    Ok bedankt!

    LanieH schreef:
    Uhm ja, wat wil je het liefst?


    Doe maar een vaste beauty. Als je haar dan maar niet koppelt aan mijn nerd :')

    Ik Faceclaim voor haar Phoebe Tonkin.


    edit: doe maar toch reserve aangezien ik nu Zoë dat de beauty's vol zijn. Ik post wel haar rol later vandaag alvast.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2015 - 14:53 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Oke bedankt!

    Wanneer worden de duo's bekend gemaakt?


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    MT :-)


    nothing like the rain, when you're in outer space