• And so Elvenking became KyloRen.

    Take a moment to admire his awesomeness. :Y)
    Ik weet niet zeker of ik deze username lang houd. Kan best zijn dat ik over twee weken alweer terug ga naar Elvenking. Ik zie wel.
    Bovendien wil ik mijn profiel momenteel nog even niet helemaal omgooien.

    Wat vonden jullie van Star Wars?
    Spoilers even onder een spoilerknop!

    Ik vind je username leuk, maar ik heb verder niets met Star Wars.


    26 - 02 - '16

    Ahhh. Fucking awesome.
    Ik wil ook een Star Wars username, maar ben nog steeds een beetje aan het twijfelen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Saberhagen schreef:
    Ik vind je username leuk, maar ik heb verder niets met Star Wars.

    Thanks! Aww jammer. Nouja, moet eerlijk zeggen dat ik het eigenlijk ook gewoon een hele tijd uit het oog verloren heb. Als deze nieuwe film er niet was, had ik er waarschijnlijk niet meer zo gauw naar om gekeken.

    Savages schreef:
    Ahhh. Fucking awesome.
    Ik wil ook een Star Wars username, maar ben nog steeds een beetje aan het twijfelen.

    Join the dark side! *O*

    KyloRen schreef:
    (...)
    Join the dark side! *O*



    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Savages schreef:
    (...)

    (Spoilers!)

    Ik was eerlijk gezegd best wel teleurgesteld toen ik Bens stem en gezicht zag nadat hij zijn masker had afgezet, maar ik vind hem best wel op Snape van Harry Potter lijken, dus het is oké voor mij, haha. Ik ben wel echt verbaasd dat hij uiteindelijk zijn vader heeft vermoord, want ik had echt het gevoel dat hij op het punt stond om over te lopen naar de light side en terug te gaan naar Han en Leia. Ach ja, ik vind zijn karakter wel erg interessant. Ik vind hem veel minder koud dan andere Siths en zijn daddy issues geven hem echt wel meer diepgang.


    Maar aaaah, wat een toffe username! *-* Ik ben voor twee weken een dyslectische Chewbacca, want ik heb alwéér een fout gemaakt in mijn username door de 'e' van Wookiee te vergeten, hahaha.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ah, onze emo villain. Ja, I love him too.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wookie schreef:
    (Spoilers!)

    Ik was eerlijk gezegd best wel teleurgesteld toen ik Bens stem en gezicht zag nadat hij zijn masker had afgezet, maar ik vind hem best wel op Snape van Harry Potter lijken, dus het is oké voor mij, haha. Ik ben wel echt verbaasd dat hij uiteindelijk zijn vader heeft vermoord, want ik had echt het gevoel dat hij op het punt stond om over te lopen naar de light side en terug te gaan naar Han en Leia. Ach ja, ik vind zijn karakter wel erg interessant. Ik vind hem veel minder koud dan andere Siths en zijn daddy issues geven hem echt wel meer diepgang.


    Maar aaaah, wat een toffe username! *-* Ik ben voor twee weken een dyslectische Chewbacca, want ik heb alwéér een fout gemaakt in mijn username door de 'e' van Wookiee te vergeten, hahaha.

    Ik juist blij verrast. Ik vond hem echt mega goed, want hij leek wel op zijn vader en hij is gewoon zo über-emotioneel kwa gezichtsuitdrukkingen. I like his face.
    En ik wist helaas al dat hij dood ging, maar anders vond ik het ook nog geen mega verrassing. Damnit, Han solo moest niet zo dom zijn om te geloven dat zijn zoon a la minute weer terug naar huis zou komen.


    Haha aww arme jij! Ergens vind ik het zo wel schattig. c:

    SonOfGondor schreef:
    Ah, onze emo villain. Ja, I love him too.

    Yess. :Y)

    KyloRen schreef:
    (...)
    Yess. :Y)


    Zijn ouders begrijpen hem gewoon niet


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Zijn ouders begrijpen hem gewoon niet

    En daar hoort uiteraard het onbegrepen-zijn-starterspack van zwarte haren en emotionele uitdrukkingen bij.

    Aah, Kylo Ren! Leuk, hehe. Ik heb zelf ook getwijfeld om een nieuwe Star Wars username te nemen, maar ik ben blij genoeg met Amidala die ik nog in mijn username-historie staan heb en daarbij vind ik geen Star Wars username meer die ik als username wil gebruiken, want sommige namen vind ik gewoon te stom om te nemen, haha. :') Maar deze is echt awesome!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Awesome ^^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Probie schreef:
    Aah, Kylo Ren! Leuk, hehe. Ik heb zelf ook getwijfeld om een nieuwe Star Wars username te nemen, maar ik ben blij genoeg met Amidala die ik nog in mijn username-historie staan heb en daarbij vind ik geen Star Wars username meer die ik als username wil gebruiken, want sommige namen vind ik gewoon te stom om te nemen, haha. :') Maar deze is echt awesome!

    Amidala is ook een mooie naam. c:
    Star Wars-usernames unite!