• Weet er iemand nog leuke apps voor op je gsm of spelletjes tegen de verveling?

    Of als er iemand zin heeft om te praten stuur maar.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik speel vooral Candy crush lol. Ik heb ook zo'n app met sudoku's op mn telefoon, weet niet of je daar van houdt tho.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2017 - 19:13 ]


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Spinvis schreef:
    Ik speel vooral Candy crush lol. Ik heb ook zo'n app met sudoku's op mn telefoon, weet niet of je daar van houdt tho.


    Candy crush ja is wel nog leuk :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Mystic Messenger ofzoiets.


    16 - 09 - '17

    Ik speel Clash Royale. Echt een aanrader!

    Angry Birds: Evolution is echt een aanrader (;


    26 - 02 - '16

    Ik doe candy Crush soda (bij de gewone candy crush zit ik al jaren vast haha)
    Op mijn iPad heb ik ook 31en, tic tac toe en wat ik vaak tegen de verveling doe is Episode (volg je verhalen en maak je eigen keuze over hoe die verhalen aflopen)

    [ bericht aangepast op 20 mei 2017 - 21:54 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Reigns schreef:
    Mystic Messenger ofzoiets.


    JA


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Best Fiends en Hay Day (:


    Caution first, always.

    Als je heerlijk eenvoudige, hersendode spelletjes zoekt: quasi alles van Ketchapp.Ik raad zeker Ballz, Stick Hero, Sky en Wire aan.
    Daarnaast Sim City? Dat vind ik ook altijd wel leuk


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Adele schreef:
    Ik doe candy Crush soda (bij de gewone candy crush zit ik al jaren vast haha)
    Op mijn iPad heb ik ook 31en, tic tac toe en wat ik vaak tegen de verveling doe is Episode (volg je verhalen en maak je eigen keuze over hoe die verhalen aflopen)

    Als je Episode leuk vindt, dan heb ik nog wel een aanrader voor je. Ik heb zelf ook Episode. Je kunt ook kijken of Choices iets voor je is; van een andere uitgever, maar hetzelfde idee met je eigen keuze maken in het verhaal.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Adele schreef:
    Ik doe candy Crush soda (bij de gewone candy crush zit ik al jaren vast haha)
    Op mijn iPad heb ik ook 31en, tic tac toe en wat ik vaak tegen de verveling doe is Episode (volg je verhalen en maak je eigen keuze over hoe die verhalen aflopen)

    Episode! Leuk dat jij die app ook op je mobiel hebt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    1010 Block ftw 😂


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Adele schreef:
    Ik doe candy Crush soda (bij de gewone candy crush zit ik al jaren vast haha)
    Op mijn iPad heb ik ook 31en, tic tac toe en wat ik vaak tegen de verveling doe is Episode (volg je verhalen en maak je eigen keuze over hoe die verhalen aflopen)


    hihi ik heb ook episode


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Neko atsume!


    Treat people with kindness

    Shishimato schreef:
    (...)
    Als je Episode leuk vindt, dan heb ik nog wel een aanrader voor je. Ik heb zelf ook Episode. Je kunt ook kijken of Choices iets voor je is; van een andere uitgever, maar hetzelfde idee met je eigen keuze maken in het verhaal.


    Choices is echt ontzettend leuk :3


    26 - 02 - '16