• Tja, morgenavond os het oud en nieuw he!
    Wel, dat kun je hier bespreken.
    Hopelijk zullen jullie alvast een leuk 2016 hebben!


    You are my piece of paradise.

    Scintellare schreef:
    (...)

    Wij gaan twee flessen blauwe kinderchampznge uitdrinken. En ik krijg mijn Knolpower ID tag, om middernacht ga ik gwn in de tuin gaan en knolpower roepen

    Huh? Knolpower (ID tag)?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zo, wij hebben twee bakken en een emmer vol oliebollen staan, plus drie schalen appelbeignets. Wij komen de avond wel door... (;


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Is het een gewoonte in Nederland om oliebollen en appelbeignets te eten op oudejaar? :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Is het een gewoonte in Nederland om oliebollen en appelbeignets te eten op oudejaar? :'D

    Ja. :Y)

    Ik heb zo'n zin in 2016. Ik ben echt helemaal vrolijk en enthousiast en idk. Dat heb ik normaal echt nooit. Het voelt gewoon als een goed jaar of zo *O*
    Dat wilde ik even ergens kwijt


    Happy Birthday my Potter!

    KyloRen schreef:
    (...)
    Ja. :Y)


    Ik had er echt nog nooit van gehoord, haha. :'D Maar ik ben wel jaloers op jullie, haha. Oliebollen. <33


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    2016 gaat een topjaar worden want dan kan ik eindelijk gaan studeren ^^ Ik heb er echt zin in!

    Iedereen hier een gelukkig nieuwjaar gewenst alvast!!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Waar ik woon heten ze niet oliebollen maar smoutebollen.

    Meh, dat is zeker Vlaams ofzo :']


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Uhg, bij mij zijn de feestdagen altijd zo saai...


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Amica schreef:
    Ik wens iedereen een fantastisch 2016!


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Lily_Evans schreef:
    Ik heb zo'n zin in 2016. Ik ben echt helemaal vrolijk en enthousiast en idk. Dat heb ik normaal echt nooit. Het voelt gewoon als een goed jaar of zo *O*
    Dat wilde ik even ergens kwijt


    Haha jij ook al? I mean, ik ben waarschijnlijk wel wat minder enthousiast dan jij, maar ik denk eigenlijk ook wel dat het een leuk jaar worden gaat. Althans, het begin in ieder geval. Verder ga/kan ik nog niet kijken. ;P hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb ook zo'n zin in 2016! Als ik dit vergelijk met deze periode vorig jaar ... het gaat tweehonderd keer beter met me, dus ik ben zo enthousiast!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik haat sjoelen. Iedereen lekker in de honderd ik kan er geen zak van elk jaar weer en dan snapt niemand dat dat gewoon kut is ugh.


    Happy Birthday my Potter!

    Het is nog iets te vroeg, maar; gelukkig nieuw jaar iedereen _O_

    Ik hoop dat dit jaar niet weer met een overlijden in de familie begint.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2015 - 23:57 ]