• So le me started writing a story. Een Maraudersverhaal, mijn eerste. Met Wolfstar. Natuurlijk. So, if anyone is interested.





    Als Remus op zijn vijftiende voor het eerst naar een echte school mag, gaat hij naar Hogwarts. De kostschool met zijn vreemde tradities en excentrieke rector bevallen hem al gauw. Hij ontmoet de kunstzinnige Sirius, de preppy James en de vrolijke Peter. Problemen overvallen hem echter sneller dan verwacht, want hoe maak je vrienden als je zo'n eenzame jeugd hebt gehad? Hoe verberg je je geheimen als je continue in gezelschap bent? En als je eenmaal vrienden hebt, wanneer houdt de grens tussen vriendschap en liefde op?

    [ bericht aangepast op 31 dec 2015 - 11:49 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ben benieuwd. Ik heb een abo genomen. Lol, volgens mij zijn de Marauders een nieuwe hype hier. Niet dat ik het erg vind. :P


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Yay. Margot story.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    YES, MORE MARAUDERS.<3


    You were born original, don't die as a copy.

    Ahhhh, je weet niet hoe blij dit me maakt. *O*

    En "kunstzinnige Sirius" vind ik leuk, haha. Er is volgens mij echt niets in canon wat daarop wijst, maar toch komt dat telkens weer naar voren in fanfics. Dat is een headcanon waar ik volledig achter sta. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    thankie thankie babes


    Square schreef:
    Ahhhh, je weet niet hoe blij dit me maakt. *O*

    En "kunstzinnige Sirius" vind ik leuk, haha. Er is volgens mij echt niets in canon wat daarop wijst, maar toch komt dat telkens weer naar voren in fanfics. Dat is een headcanon waar ik volledig achter sta. :'D


    Om een of andere reden past het echt heel erg in mijn hoofd. Echt heel erg. Plus ik kan al mijn opgedane kennis bij Museumstudies II nu eindelijk ergens kwijt hahaha


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Theroux schreef:
    thankie thankie babes


    (...)

    Om een of andere reden past het echt heel erg in mijn hoofd. Echt heel erg. Plus ik kan al mijn opgedane kennis bij Museumstudies II nu eindelijk ergens kwijt hahaha


    Jaaa, Sirius is gewoon zo'n overdreven dramatisch persoon en lijkt me ook typisch iemand die voortdurend in de spotlight wil staan, zelfs al is hij onder al zijn bravado heel onzeker en breekbaar. Dat klikt in mijn hoofd heel goed met kunst.

    En ha, altijd fijn als je weer weet waar studeren goed voor is. Fanfic. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Jaaa, Sirius is gewoon zo'n overdreven dramatisch persoon en lijkt me ook typisch iemand die voortdurend in de spotlight wil staan, zelfs al is hij onder al zijn bravado heel onzeker en breekbaar. Dat klikt in mijn hoofd heel goed met kunst.

    En ha, altijd fijn als je weer weet waar studeren goed voor is. Fanfic. :Y)


    Ja, echt precies hoe jij het zegt. In mijn hoofd komen ook wat van mijn karaktertrekjes overeen met hem.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Le First hoofdstuk des jaars is here


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.