• Ik kreeg een paar dagen geleden een mailtje op fanfiction.net met de vraag of ik mee wilde doen aan een fanfiction contest op de site inkitt. Nu had ik er nog nooit van gehoord, maar ik heb besloten het gewoon maar eens te proberen. Het is een beetje hetzelfde als wattpad, geloof ik. Het ziet er in ieder geval wel fancy uit en je kan je stories vanaf fanfiction.net gewoon uploaden en over zetten.

    Ik vroeg me af of jullie misschien voor mij zouden kunnen stemmen: click. Het is de story I'm not stupid die ook hier op Quizlet staat en hij staat als het goed is bij latest stories bovenaan (:

    Het zou echt super leuk zijn als jullie me kunnen helpen en natuurlijk kunnen jullie ook jullie eigen stories erop zetten en dan wil ik ook gewoon voor jullie stemmen als je me de link stuurt! (:

    Alvast super bedankt!
    x


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oh, ik ga ook eens op die site kijken. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh wauw, haha, een website met fanfic waar ik nog nooit van heb gehoord. :'D

    Ik heb niet veel Engelse fic en ik vind het prima om dat alleen op AO3 te hebben staan, maar ik heb voor je gestemd. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Super bedankt! (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Gestemd. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oh, volgens mij heb ik ooit het begin van dat verhaal nog gelezen. In elk geval had ik graag voor je gestemd, als ik een account had.


    Rest in Peace, Son of Gondor