• Hi allemaal!
    Ik heb besloten dat ik dit jaar voor het eerst ga proberen mee te doen aan SOTY, gezien de thema's mij erg aanspreken. Nu heb ik een cover nodig en zelf heb ik niet echt een mooi ideetje wat bij mijn verhaal zou passen: dus kijk ik jullie nu allemaal even heel lief aan.
    Hopelijk kan één van jullie me helpen aan een cover! (:

    Titel: Outsiders (mijn username hoeft er niet op, die verander ik toch elke maand). (Kan je eerntje maken met en zonder titel?)
    Beschrijving:
    Het is 2200. De Amerikaanse Kyros vindt een oud boek wanneer hij rondkijkt in een bibliotheek. Deze begint hij te lezen en hij ontdekt dat het een dagboek is, van ongeveer zestig jaren oud. Het is eigendom van ene Iseul die beschrijft hoe zijn leven was toen hij in Noord-Korea woonde.
    Dit dagboek neemt je mee terug in de tijd naar het Noord-Korea van 2140, het land waar niemand echt van wist wat er nou precies in gebeurde toen der tijd, enkel dat het een duister, gesloten en zeer communistisch land was.
    Vandaag de dag is het echter een welvarend land dat valt onder het kapitalisme. Bovendien heet het nu niet meer Noord-Korea en is zijn buurvrouw niet meer Zuid-Korea maar vormen deze twee landen nu één groot land: De Verenigde Naties van Korea.
    Maar wat is er nou gebeurd? Wat ging eraan vooraf voordat deze landen één geheel werden… Wat (voor schokkends) staat er in het dagboek van Iseul waar Kyros helemaal niets van afwist als buitenstaander?

    Ik kan alvast je vertellen, er gingen geen leuke dingen aan vooraf. Het verhaal wordt dus als het ware gelezen door persoon 2 en verteld vanuit het perspectief van persoon 2.

    Foto's: Om heel eerlijk te zijn heb ik nog geen foto's die ik erin wil (ook al weet ik heel goed dat – dat het aanzienlijk moeilijk maakt om een cover te maken). Toch hoop ik dat jullie met de beschrijving iets kunnen. Het is futuristisch dus inprincipe mag al het moderne erin voorkomen (hoewel ik liever niet alleen maar straaljagers en mitrailleurs op de cover wil zien). De hoofdfiguren zijn jongens dus daar mag je ook iets mee doen (liever geen zichtbare gezichten).
    Thema/sfeer: De thema's van het verhaal zijn 'Sci-Fi' (Alternative Universe) en 'Oorlog', hopelijk is dit duidelijk genoeg – zo niet: redelijk mysterieus en donker zou ik zeggen.
    Horizontaal/verticaal: Ik heb liever verticale covers.
    Kleuren: Ik heb een voorkeur voor zwart/wit en rood tinten omdat dat het kleur is van het communisme (:
    Beloning: ik heb niet zoveel credits meer over maar ik heb nog 5 credits voor degene die mij die ene cover kan geven waarbij ik heb van: wauw!

    Ik heb nog geen deadline want ik ben al reuze dankbaar als überhaupt iemand het wilt proberen (:
    Groetjes,
    AfterIife

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 1:52 ]


    I just caught the wave in your eyes

    AfterIife schreef:
    (...)

    Jup, basic title font-ish ofzo ^^

    Zoiets?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pads schreef:
    (...)
    Zoiets?



    Hm ik dacht meer aan iets wat hierop leek: geen idee welk font het is though

    hoewel het er idd al beter uitziet c: en kan je ook een versie evt zonder titel/zwart wit sturen? Sorry echt een zeur ben ik :')


    I just caught the wave in your eyes

    Pads schreef:
    (...)
    Zoiets?


    Oeh, deze is mooi. :3
    Ik geniet echt van al die mooie covers overal, ghehe.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Psychopaths schreef:
    (...)

    Hm ik dacht meer aan iets wat hierop leek: geen idee welk font het is though

    hoewel het er idd al beter uitziet c: en kan je ook een versie evt zonder titel/zwart wit sturen? Sorry echt een zeur ben ik :')

    Doe ik morgen kay?

    Welk lettertype is dat?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pads schreef:
    (...)
    Doe ik morgen kay?

    Welk lettertype is dat?


    Is goed hoor, je hebt ruim de tijd hoor ^^

    Ik heb dus geen idee, gewoon een random lettertype bij PicsArt omdat ik daar gwn in één minuut mijn shitty tijdelijke cover heb gemaakt


    I just caught the wave in your eyes

    Je wilt dus meer Divergent achtig? Want dan weet ik waar ik heen moet.

    En dan bedoel ik deze cover:


    obsessive rage

    Psychopaths schreef:
    (...)

    Hm ik dacht meer aan iets wat hierop leek: geen idee welk font het is though

    hoewel het er idd al beter uitziet c: en kan je ook een versie evt zonder titel/zwart wit sturen? Sorry echt een zeur ben ik :')


    Ik vind eigenlijk deze cover wel mooi. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!