• Na het lang zelf geprobeerd te hebben en om precies te zijn 17 covers Did in de prullenbak van mijn computer zijn geëindigd, dacht ik: last ik het eens hier vragen. Ik zoek een cover voor mijn OP, Blue; the Queen of minds.

    Graag een verticale cover, met een sierlijk font voor 'blue' en misschien iets simplers voor 'The Queen of Minds.'
    Het thema is fantasy en ik hoop het een young adult Dystopia te kunnen maken. Alsof we er niet genoeg hebben. De sfeer mag grauw zijn, maar niet geheel verdord.
    Ik zou graag deze drie plaatjes erop hebben.
    klik
    klik
    klik
    Meer plaatjes of soortgelijke plaatjes die beter uitkomen mag natuurlijk altijd. Ook zou ik graag 'Phortion' erop hebben, aangezien dat de naam is waarmee ik mijn creaties altijd onderteken. Het mag natuurlijk best klein en onopvallend.

    Het verhaal kan ik helaas niet goed samenvatten, zonder te veel spoilers, maar het gaat over een meisje die regen de voorspelling in haar thuiswereld weer redden, omdat ze niet in oude voorspellingen geloofd. Maar echter komt ze erachter dat niets is wat het lijkt.

    Ik heb helaas geen beloning voor de desbetreffende persoon, omdat ik niet rijk genoeg ben om credits te kopen, maar je zal mijn eeuwige dankbaarheid hebben ^^.


    We've lived in the shadows for far too long.

    iemand? c:


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik zal wel wat uitproberen, maar ik ben niet zo goed in covers..


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Fictionalworld schreef:
    Ik zal wel wat uitproberen, maar ik ben niet zo goed in covers..


    Ik vind het al lief dat je het wil proberen :3


    We've lived in the shadows for far too long.



    Zoiets? Of is dit niet de juiste sfeer?

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 16:52 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik heb wat geprobeerd. ^^

    KyloRen schreef:
    Ik heb wat geprobeerd. ^^



    Die is mooi!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    KyloRen schreef:
    Ik heb wat geprobeerd. ^^




    Oh, hij is gaaf! Ik heb er nu ongeveer zoiets in het wit, maar dit is helemaal te gek ^^.

    @Fictionalworld, ook heel erg bedankt voor het proberen :3.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Vellichor schreef:
    (...)


    Oh, hij is gaaf! Ik heb er nu ongeveer zoiets in het wit, maar dit is helemaal te gek ^^.

    @Fictionalworld, ook heel erg bedankt voor het proberen :3.

    Ik zag het net in het SOTY-topic ja. c: Zo'n silhouet is gewoon mooi om te gebruiken voor zoiets

    Fictionalworld schreef:
    (...)

    Die is mooi!

    Dankjewel

    Heb je er nog eentje nodig? Ik zou er graag ook iets mee willen proberen. (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Heb je er nog eentje nodig? Ik zou er graag ook iets mee willen proberen. (:



    Van mij mag je iets proberen, maar ik gebruik momenteel wel al die van KyloRen, die ik persoonlijk ook al heel erg mooi vind :3.


    We've lived in the shadows for far too long.