• Voor een project vanuit mijn studie ben ik op zoek naar Belgische mensen die parttime of fulltime in België werken en binnen een week (uiterlijk zondag 4 juni) antwoord kunnen geven op diverse vragen over onder andere arbeidsomstandigheden, arbeidsvoorwaarden en arbeidscultuur in België. Dit klinkt misschien heel ingewikkeld, maar dat valt best mee! De vragen zijn niet extreem lastig.

    Mocht je een HR of personeelszaken functie hebben en in België werken, ook dan heb ik je nodig, alleen krijg je dan net iets andere vragen dan werknemers krijgen.

    Mocht jij zelf geen baan hebben, maar jij kent wel mensen die mij eventueel verder zouden kunnen helpen, ook dan hoor ik het graag!

    Dus kom jij uit België (of werk jij in België), heb jij een baan en ook tijd om een aantal vragen binnen een week te beantwoorden, zet dan even een berichtje in dit topic of stuur mij even een PB! Je zou me er heel erg mee helpen! Ik hoor het graag van jullie en alvast bedankt!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb al een paar berichtjes gehad, wie kan mij nog verder helpen? Ik heb nog ongeveer 5 mensen nodig!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik werk in de vakantie in een apotheek en doorheen het jaar in het weekend in een fruitwinkel. Ik weet niet of dat is waar je naar op zoek bent? (:

    [ bericht aangepast op 30 mei 2017 - 18:37 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    goud schreef:
    ik werk in de vakantie in een apotheek en doorheen het jaar in het weekend in een fruitwinkel. Ik weet niet of dat is waar je naar op zoek bent? (:


    Sommige vragen zou je kunnen beantwoorden! Ik zal je zo even een berichtje sturen nadat ik even een selectie heb gemaakt van de vragen die van toepassing zijn!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    (...)

    Sommige vragen zou je kunnen beantwoorden! Ik zal je zo even een berichtje sturen nadat ik even een selectie heb gemaakt van de vragen die van toepassing zijn!


    Is goed! (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik wil je graag helpen als ik de tijd ervoor heb. Hoeveel vragen zijn het er?


    Ik wil een tuin vol egels