• Ik heb toetsweek en nu kan je denken: Dat is toch niet zo erg? Jawel, het is wel erg. Anderhalve week is mijn laptop overleden en ik moet deze week drie verslagen en een samenvatting inleveren die ik dus allemaal nog voor de helft moet maken. Dit alles op mijn tablet met bijgekocht toetsenbord waar alles kut op werkt want de mobiele versie van word haat mij.
    Ik ben nu al twee weken non stop aan school aan het werken, mijn hersens zijn dood want zoveel heb ik nog nooit moeten doen en ik ben de helft nog niet eens gepasseerd. Ik wil heel graag huilen nu.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2016 - 20:43 ]


    "Ignite, my love. Ignite."



    26 - 02 - '16

    Naz schreef:




    Ah thanks.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aw, dat is naar. Zeker als je al zoveel te doen hebt.
    Houd het nog even vol! Hard werk wordt beloond en het is sowieso een bevredigend gevoel zodra je alles af hebt. Alsof er een huis van je schouders af valt - althans, zo voelt het toch echt wel voor mij haha. Heb gisteren mijn allerlaatste presentatie gehad voor mijn examen en heb afgelopen vrijdag alles ingeleverd. Dus dan kom je opeens in een oceaan van rust en kalmte terecht. Raarste gevoel ooit. :')

    JE KUNT HET!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Heel veel succes!


    16 - 09 - '17

    Ik ben er morgen na anderhalve maand eindelijk vanaf (':
    Veel succes!! Je kan het!!


    Mhm?

    Oh God, dat klinkt naar. Een dode laptop precies op dat soort momenten is echt een soort horrorscenario. D:

    Maar hup, je kunt het! Je zult je zó goed voelen als dit eenmaal voorbij is. Gun jezelf ook wat pauzes, als die maar niet te lang worden. Nog even een sprintje en dan ben je er. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jullie zijn allemaal geweldig! Ik heb een verslag af, nog twee te gaan en een samenvatting!


    "Ignite, my love. Ignite."

    You go girl!!


    26 - 02 - '16

    Je kan het!! Misschien kan je naar de bieb gaan en daar de computer gebruiken? Dat werkt misschien iets fijner (:

    [ bericht aangepast op 28 jan 2016 - 8:53 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Clace schreef:
    Jullie zijn allemaal geweldig! Ik heb een verslag af, nog twee te gaan en een samenvatting!

    You can do it. *O*

    Echt rot van je laptop. Helaas ken ik de situatie. =(
    Ik hoop dat je alles op tijd af krijgt!

    Als beloning voor het volgende ding dat je af hebt, krijg je dit:


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury