• Dus, bij welke cijfer ben je pás blij. Like; sommige zijn al blij met een 7, andere kunnen kwaad worden om een 8.:'D
    Ik ben blij als het een 8 of hoger is. Anders ben ik teleurgestelt in mezelf.;o
    x


    ok

    Poe, met zevens tegenwoordig. Vroeger legde ik de lat veel hoger maar ik zit nu op havo en eerst op het vmbo dus je moet je mentaliteit daarop afstemmen om jezelf niet gek te maken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Poe, met zevens tegenwoordig. Vroeger legde ik de lat veel hoger maar ik zit nu op havo en eerst op het vmbo dus je moet je mentaliteit daarop afstemmen om jezelf niet gek te maken.

    Ik had vandaag een 7.6, en ik was echt kwaad>< Normaal ben ik dan nog wel blij, want dat ligt nogal in de buurt van een 8, maar het heeft me gemiddelde omlaag gehaalt ¬¬'
    x


    ok

    Het hangt er vanaf voor welk vak het is.. Met Engels neem ik geen genoegen met lager dan een 8,5 ;) Maar bij wisknudde ben ik al superblij met een zesje..


    I clicked my heels and wished for you.

    6xD

    5.5. Das iid voldoene ._.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik zit in het vierde jaar ASO Wetenschappen (Vwo Natuur en Gezondheid / Techniek)
    Vanaf een 7.5 ben ik tevreden. ^^


    Sing the song of the stars for me.

    Een 7 ^^


    Pictures fade away, but memories are forever

    met een 5,5 maak je mij héél blij. Vooral het voor een moeilijk vak is. Voor makkelijke vakken ben ik pas blij met een 7

    5.5. Das iid voldoene ._.

    Totally agrees.
    T is alleen meestal hoger xD


    The economy is suffering, let it DIE!

    Oh, ik ben wel blij met een 6. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    10
    of
    9.5
    of
    9
    Lekker nerdie vorig jaar was het vanaf 0.5 zolang ik geen 0 had XD

    7,5 ... Das goewd.
    Boven de 6 is het matig.
    En onder de 6 is het bha-slecht xD


    Groezrock was AWESOME! <3

    5 XD dan ben ik erdoor XD


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Erdoor zijn, en dat is eigenlijk niet eens zo moeilijk. Heb meestal wel meer^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ben blij boven een 5.5 =]


    Because Nobody Love's