• Hoiii!
    Ik kwam even mededelen dat ik na heel veel overleggen, zoeken, open dagen en al dat gezeik eindelijk de goede studie heb gevonden! Vandaag na een meeloopdag heb ik besloten dat ik psychologie ga studeren in Utrecht. Daar ben ik echt heel blij mee want ik was ook in Nijmegen geweest, maar dat viel zo erg tegen dat ik thuis hartstikke hard moest huilen :'D Dus ik ben heel blij dat ik nu weet wat ik volgend jaar ga studeren!

    Weten jullie (als je nog niet aan het studeren bent maar bijvoorbeeld in je examenjaar zit) al wat je gaat studeren en waar?

    [ bericht aangepast op 7 jan 2016 - 16:14 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    O, heel veel succes, ik hoop dat dit je meer bevalt ^^
    Haha, ik zit nog maar in 8 dus over mijn studie denk ik nog niet... Ik hoop dat iedereen iets vind dat bij die persoon past.


    i wanna die with you once or twice.

    Wat fijn dat je je studie hebt gevonden! Het is inderdaad een enorme opluchting als je het eenmaal zeker weet haha.

    Ik begin volgend studiejaar aan geneeskunde en klassieke talen in Leiden :Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik wil sowieso graag naar Leiden, want de stad is leuk en de verenigingen ook.

    Op dit moment staat op nummer 1 LUC, Leiden University College: Global Challenges. Dus dat gaat over racisme, wereldvrede, internationaal recht, seksisme, ongelijkheod en duurzaamheid. En het is allemaal te perfect. Alleen wel moeilijke toelating en vrij duur. Worth it though.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman