• Hooi! (:

    We krijgen er een hondje bij begin februari. Althans, hondje, want het zal maximaal 2 kilo gaan wegen is de schatting. Het is het middelste reutje van de foto hierboven. Een kruising chihuahua/shih tzu. Tis echt een droppie hoor. Nu dan nog maar 4 en een halve week oud, maar hij vind spelen met zijn broertje en zusje heel leuk en toen ik hem op schoot had werd mijn hele duim afgelikt. Het is denk ik ook wel een knuffelhond. Iets dat ik toch wel graag wilde, sinds dat Sheila er dus niet meer is en Chevy (onze Boerboel hond sinds een paar weken) is niet echt knuffelig op de manier dat ik het wil.

    Ik heb al een tas waar het diertje in kan zodat ik hem mee naar mijn kamer kan nemen, en een hondenmand voor op mijn kamer zal ook aangeschaft worden. Plus hij gaat leren op de kattenbak te gaan. :Y)

    Mochten jullie overigens nog naamsuggesties hebben hou ik mij aanbevolen. Ik denk dat een lieve naam wel bij hem zal passen. ^^

    En hebben jullie nog leuk dierennieuws? ^^

    [ bericht aangepast op 8 jan 2016 - 10:05 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aaaaah, wat schattig! Maar waarom is Sheila er niet meer, wat heb ik gemist?! :O


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Aww, wat lief!
    Ik vind Charlie en Oliver hele leuke namen. Of vernoem 'm naar één van je lievelingsperonages uit een boek?

    Patholoog schreef:
    Aaaaah, wat schattig! Maar waarom is Sheila er niet meer, wat heb ik gemist?! :O


    Sheila is anderhalve maand geleden aangereden. Was opslag dood. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben slecht in dierennamen. Mijn poes heet Doortje. Dusja, dat zegt misschien al veel. :')

    Het ziet er een leuk hondje uit en ik ben eigenlijk heel benieuwd of je een hond aangeleerd kan krijgen op de kattenbak te gaan. Ö


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wat een dropjes op die foto, zeg! Heb je stiekem in je achterhoofd overwogen om ze alle drie mee te nemen?

    Misschien kan je hem vernoemen naar een HP personage (als je fan bent van HP)?

    Bijvoorbeeld

    - Fred
    - George
    - Dean

    Of een paar van mijn favoriete die ik wel vind passen bij een schattig dropje

    - Casper
    - Max
    - Caleb


    Physics is awesome

    Scandal schreef:
    Ik ben slecht in dierennamen. Mijn poes heet Doortje. Dusja, dat zegt misschien al veel. :')

    Het ziet er een leuk hondje uit en ik ben eigenlijk heel benieuwd of je een hond aangeleerd kan krijgen op de kattenbak te gaan. Ö


    Ja, dat kan! :Y) Is mijn zus ook gelukt met haar chihuahua. En naja, dit is een mix chihuahua/shih tzu. Komt wel goed dus. Grote honden gaat lastiger, want die zijn gewoon qua formaat te groot voor de kattenbak. Maar je kunt een hond wel degelijk zindelijk maken op de kattenbak. :3


    Castianna schreef:
    Wat een dropjes op die foto, zeg! Heb je stiekem in je achterhoofd overwogen om ze alle drie mee te nemen?

    Misschien kan je hem vernoemen naar een HP personage (als je fan bent van HP)?

    Bijvoorbeeld

    - Fred
    - George
    - Dean

    Of een paar van mijn favoriete die ik wel vind passen bij een schattig dropje

    - Casper
    - Max
    - Caleb


    Ik ben inderdaad HP fan. Maar wil mijn hondje niet per se een fandom gerelateerde naam geven. Het moet wel bij hem passen, en het liefste zelfs een naam die niet mega vaak voor komt zoals ''Bobby'', ''Max'' etc. wel voorkomen.

    Ze waren alle drie wel enorme dotjes idd, maar deze had direct op de advertentie al mijn oog, en het was -naar mijn mening- nog de leukste ook. Dus ik heb dr een goede zet aan gedaan, denk ik wel. :3

    [ bericht aangepast op 7 jan 2016 - 16:31 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Scandal schreef:
    Ik ben slecht in dierennamen. Mijn poes heet Doortje. Dusja, dat zegt misschien al veel. :')

    Het ziet er een leuk hondje uit en ik ben eigenlijk heel benieuwd of je een hond aangeleerd kan krijgen op de kattenbak te gaan. Ö


    Ik denk dat het wel mogelijk is, mijn oma heeft haar hondje geleerd om in de douche te plassen. Dus een hond op de kattenbak te gaan moet dan wel lukken, denk ik.


    Physics is awesome

    Leuk! Ik heb hem net al via de app gestuurd, maar wat vind je van Chevy en Jethro? c:

    [ bericht aangepast op 7 jan 2016 - 16:32 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wat erg van je vorige hond!

    Dit zijn echt schatjes. Ik ben zelf meestal ook niet goed in dierennamen. Onze katten waren al voorzien van namen bij de kweker, en die hebben we ook gehouden. :Y)


    What would Emma do?

    Yolanda pls, een hond is een hond hahah. Kattenbak oké, en als pup in een tasje buiten ook oké. Maar beloof me dat je hem als hij ouder is wel als hond gaat behandelen? ^^

    Erg leuk ook, heel schattig ;3

    [ bericht aangepast op 7 jan 2016 - 16:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Yolanda pls, een hond is een hond hahah. Kattenbak oké, en als pup in een tasje buiten ook oké. Maar beloof me dat je hem als hij ouder is wel als hond gaat behandelen? ^^

    Erg leuk ook, heel schattig ;3


    Dat sowieso wel, maar die tas is puur voor het mee naar boven nemen op onze steile trap. En de kattenbak is puur voor wanneer hij bij mij op de kamer slaapt. Want ik wil nog wel es uitslapen. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Scribe schreef:
    Leuk! Ik heb hem net al via de app gestuurd, maar wat vind je van Chevy en Jethro? c:


    JETHROOOOOOO! LEROY JETHRO GIBBS! _O_ you're awesome. (cool)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ElfLord schreef:
    (...)

    Dat sowieso wel, maar die tas is puur voor het mee naar boven nemen op onze steile trap. En de kattenbak is puur voor wanneer hij bij mij op de kamer slaapt. Want ik wil nog wel es uitslapen. xd


    Haha okaay ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kjoeeeet!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ElfLord schreef:
    (...)

    JETHROOOOOOO! LEROY JETHRO GIBBS! _O_ you're awesome. (cool)


    Of Chevy en Leroy :Y)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!