• Hooi! (:

    We krijgen er een hondje bij begin februari. Althans, hondje, want het zal maximaal 2 kilo gaan wegen is de schatting. Het is het middelste reutje van de foto hierboven. Een kruising chihuahua/shih tzu. Tis echt een droppie hoor. Nu dan nog maar 4 en een halve week oud, maar hij vind spelen met zijn broertje en zusje heel leuk en toen ik hem op schoot had werd mijn hele duim afgelikt. Het is denk ik ook wel een knuffelhond. Iets dat ik toch wel graag wilde, sinds dat Sheila er dus niet meer is en Chevy (onze Boerboel hond sinds een paar weken) is niet echt knuffelig op de manier dat ik het wil.

    Ik heb al een tas waar het diertje in kan zodat ik hem mee naar mijn kamer kan nemen, en een hondenmand voor op mijn kamer zal ook aangeschaft worden. Plus hij gaat leren op de kattenbak te gaan. :Y)

    Mochten jullie overigens nog naamsuggesties hebben hou ik mij aanbevolen. Ik denk dat een lieve naam wel bij hem zal passen. ^^

    En hebben jullie nog leuk dierennieuws? ^^

    [ bericht aangepast op 8 jan 2016 - 10:05 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Scribe schreef:
    (...)

    Of Chevy en Leroy :Y)


    Je laat me twijfelen. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh, je bent op zoek naar namen?

    Wacht dacht je van Frodo, Sam, Merry of Pippin? Hobbits, ja. Omdat ze zo klein zijn.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2016 - 16:40 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb t niet zo op honden, MAAR WAT EEN SCHATJES.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ElfLord schreef:
    (...)

    Je laat me twijfelen. :'D


    Ik ben voor Egidius. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ElfLord schreef:
    (...)

    Sheila is anderhalve maand geleden aangereden. Was opslag dood. :/


    Wat?! Dat is erg! Wat vreselijk om te horen. Sterkte. Ik weet hoe erg het verlies van een huisdier kan zijn, helaas. *knuffel*
    Maar heel veel plezier met het nieuwe hondje. Ik hoop dat die langer blijft leven en dat je er hele veel leuke dagen mee gaat beleven.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Omg wat een schatje!

    Pim is de laatste tijd een enorme luilak. Hij slaapt bijna de hele dag. Meer dan eerst D:
    Het lijkt echter soms ook alsof 'ie slaapt, maar dan heeft hij stiekem gewoon een oog open om ons in de gaten te houden D:

    [ bericht aangepast op 7 jan 2016 - 16:55 ]


    26 - 02 - '16

    ElfLord schreef:
    (...)

    Ik ben inderdaad HP fan. Maar wil mijn hondje niet per se een fandom gerelateerde naam geven. Het moet wel bij hem passen, en het liefste zelfs een naam die niet mega vaak voor komt zoals ''Bobby'', ''Max'' etc. wel voorkomen.

    Ze waren alle drie wel enorme dotjes idd, maar deze had direct op de advertentie al mijn oog, en het was -naar mijn mening- nog de leukste ook. Dus ik heb dr een goede zet aan gedaan, denk ik wel. :3

    Who, ik wist niet dat honden op de kattenbak zouden kunnen!
    Wij hebben een dwergteckel. Misschien had ons mama ofzo dat onze hond moeten aanleren. Nu slaapt onze hond alleen maar in een lege kattenbak met een kussentje. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Batmannn!!!=3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Batmannn!!!=3


    OMFG, dit is het gewoon. De beste hondennaam is uitgevonden. That's it.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik hoop dat je hondje niet al te groot word want anders gaat dat een beetje moeilijk worden, op de kattenbak (': (je kunt je hond dan ook gaan uitlaten maar als hij nodig moet en je geen zin hebt. Succes ^^ (hij ziet er niet uit alsof hij te groot voor de kattenbak gaat worden, maar ja... XD)


    i wanna die with you once or twice.

    Nawh, cuties!(bloos)


    Queer zijn is gewoon alles

    @Marleen
    Hobbit. Ghehe. Lol

    @Manon
    Jep, 12 december had ze twee geworden. :/ Ik mis dr wel echt, maar je moet toch weer verder gaan. En nee, deze pup is geen vervanging van Sheila. Dat moet ook niet. Maar tis wel een heel lief ding. Ook totaal ander karakter, dat wel.
    Ik kan dus echt niet wachten tot ik hem mee kan nemen naar het bos eh! _O_

    @Lucens
    Het is een kruizing chihuahua/shih tzu. En beide ouders waren aanwezig + een pup van een vorig nest dat ze hebben gehouden, Dus de schatting wordt dat ie ongeveer 2 kilo gaat worden. Kleiner dan onze kat dus, wat betekend dat ie vast wel op de kattenbak zal passen. :3 En dat is puur voor wanneer hij bij mij op de kamer slaap hoor. Verder laat ik hem gewoon uit en ik wil er lekker me gaan wandelen enzo. Dus het is niet uit luiïgheid dat ik hem op de kattenbak wil leren, meer zodat mijn kamer niet ondergezeken gaat worden. Ik neem graag het zekere voor het onzekere. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zo'n schattige hond. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wat leuk, zo cute! Ik ben helaas slecht in namen, dus ik kan je niet echt helpen.


    16 - 09 - '17

    Castianna schreef:
    Wat een dropjes op die foto, zeg! Heb je stiekem in je achterhoofd overwogen om ze alle drie mee te nemen?

    Misschien kan je hem vernoemen naar een HP personage (als je fan bent van HP)?

    Bijvoorbeeld

    - Fred
    - George
    - Dean

    Of een paar van mijn favoriete die ik wel vind passen bij een schattig dropje

    - Casper
    - Max
    - Caleb


    Mijn hond heet Dobby :')


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales