• The little Claire Young. ||Wolfpack.||

    Hfst 1, proloog.

    ‘Qwil heeelemaal nat!’ gierde ik.
    ‘Claire! Oh, vind je dat grappig?’ vroeg Quil terwijl ik het emmertje vol water over hem heen goot.


    De kleine 3-jarige Claire Young is het kleine nichtje van Leah, Seth, en Emily. Haar vriend is Quil, die haar als zusje beschouwt. Zo beleven ze avonturen.

    Maar.

    In de loop van der jaren wordt Claire ook ouder, dan word ze eerst 6, en dan weer 9. Zo gaat ze ook 12 worden, en hoe zou het dan zijn?


    Is dit een leuk idee? Ik vond het wel orgineel, dus ik dacht, waarom niet? Vertel me tips, meningen, etc.
    Hulp voor tips enz. is welkom (:.

    Voorproefje.

    http://www.quizlet.nl/stories/55691/the-little-claire-young-wolfpack/

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 18:24 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Jaa doen! Ga ik zeker lezen (:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Als ik echt eerlijk moet zijn zou ik het niet lezen. Gewoon omdat ik niet veel spannends is aan het lezen over het leven van een 3-jarige.
    Maar als je het wilt moet je je niet laten tegen houden (:.

    Unbalanced schreef:
    Als ik echt eerlijk moet zijn zou ik het niet lezen. Gewoon omdat ik niet veel spannends is aan het lezen over het leven van een 3-jarige.
    Maar als je het wilt moet je je niet laten tegen houden (:.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik heb het een beetje aangepast ^^.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Zo beleven ze avonturen, waarvan muffins eten, in de zee spelen en met Emily spelen erbij horen.


    Sorry, maar ik vind dit niet echt bloedinteressant klinken ='] Wel een mooie naam..:9~


    ars moriendi

    ik denk toch dat je pas gaat schrijven vanaf dat se een iets spannendere leeftijd krijgt ofniet?? (of eerst beginnen als ze 3 is, volgend hoofdstuk direct 9.. en dan 12... maar blijven steken als ze 16 is en zo t plot laten aflopen... ) zodat t wel een opbouw heeft, maar nee een heel verhaal over een driejarige wordt niet zo veel, tenzij je geweldig leuk kan schrijven ;) maark zou het iig wel doen, vind je dr dan zelf niks aan, heb je iniedergeval oefening gehad met schrijven, en kun je hierna wel een super verhaal schrijven ;p nooit een verhaallijn die je wilt doen niet doen ;)


    Blow Kisses, not coke <3

    icecreamlove schreef:
    ik denk toch dat je pas gaat schrijven vanaf dat se een iets spannendere leeftijd krijgt ofniet?? (of eerst beginnen als ze 3 is, volgend hoofdstuk direct 9.. en dan 12... maar blijven steken als ze 16 is en zo t plot laten aflopen... ) zodat t wel een opbouw heeft, maar nee een heel verhaal over een driejarige wordt niet zo veel, tenzij je geweldig leuk kan schrijven ;) maark zou het iig wel doen, vind je dr dan zelf niks aan, heb je iniedergeval oefening gehad met schrijven, en kun je hierna wel een super verhaal schrijven ;p nooit een verhaallijn die je wilt doen niet doen ;)


    Ik doe het om de twee hoofdstukken, want anders is ze TE kort 3, 6, 9 of 12. Hihi.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    COOOOL


    "Promise not to forget."