• Hee mensie's =]

    Vorige week ofsoo,Had ik een flinke ruzie met me EX beste vriendin.Nu zijn we dus echt geen vriendinnen meer, Okee, we hebben geen ruzie meer ofsoo,maar in ieder geval,We gaan niet meer met elkaar om.En weetje? Ik hebb nou nog maar 1 iemand waar ik echt mee omga, En dat is me vriendje.Voor de rest..Ben ik alleen :$ Ik wil hiier niet zielig mee doen OFsoo,Of medelijden. Maar ik zou graag een nieuwe best fried willen hebben die ik kan vertrouwen,En Mij ECHT zou begrijpen in REAL life. Ik hoop dat jullie me begrijpen.. Weet iemand van jullie hoe ik het best nieuwe vrienden kan maken? Want echt .Alleen zitten in de pauze. Ofsoo is serieus niet leuk =[

    please,Tips? :$

    ik weet niet echt tips
    het is echt moeilijk om een goede vriend of vriendin te vinden die je ook ECHT begrijpt en die niet zich voordoet als je beste vriend of vriendin en je daarna laat stikken.mischien kun je je overplaatsen naar een andere klas zodat je mischien daar een goede vriendin vind.

    xx

    yasemin(A)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    ik weet niet echt tips
    het is echt moeilijk om een goede vriend of vriendin te vinden die je ook ECHT begrijpt en die niet zich voordoet als je beste vriend of vriendin en je daarna laat stikken.mischien kun je je overplaatsen naar een andere klas zodat je mischien daar een goede vriendin vind.

    xx

    yasemin(A)



    Nee, Ik wil echt niet naar een andere klas,Because die ex vriendin zit niet bij mij in de klas, ik zit in de 2e, zij in de 1e.En ik wil niet bij me vriendje weg uit de klas, En myn klas is gewoon '.. melig x'D

    En idd, Ik dacht dat ze me altijd begreep ensoow,Maar niet dus! -.-' Lekker fyn dat ik daar al me geheimen heb aan vertelt! =[ Heb er keihard spijt van.


    maar bedankt voor je hulp! (flower)

    Ik denk dat het gewoon nog ff wachten is voor mij Tot ik naar de 3e ga,Dan ga ik ook Naar een andere school, en missgien Ontmoet ik daar wel .. Een BEST friend. ! =] Ik hoop het zo !! Echt serieus, Want dan zit ik nie tmeer bij me vriendje, Want die doet een totaal andere Opleiding dan my als we naar de 3e gaan. En ik wil gewoon een vriendin waar ik alles aan kwijt kan,en samen mee kan lachen,en huilen... =[

    x