• Hooi! (:

    Ik ben momenteel echt helemaal happy, want mijn pijlen voor het boogschieten zijn binnen, EN ZE ZIJN ZO GAAF EH! _O_ 12 stuks zijn het. :3
    Echt, ik kan niet wachten tot ik woensdag kan gaan schieten ermee! Whatcha think? :Y)

    Hebben jullie nog leuke aankopen gedaan? Tell meeeeeee! c:



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Naice!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Waaauw! Die zijn gaaf Yolanda! Veel plezier ermee c;
    Post je ook nog een keer een foto van als je aan het schieten bent? Dat kan leuke foto's opleveren namelijk c;


    26 - 02 - '16

    Debbaut schreef:
    Naice!*O*


    Jaaaaaa! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Saberhagen schreef:
    Waaauw! Die zijn gaaf Yolanda! Veel plezier ermee c;
    Post je ook nog een keer een foto van als je aan het schieten bent? Dat kan leuke foto's opleveren namelijk c;


    Als het goed is wilde een vriendin van me wel foto's maken aanstaande woensdag van dat ik aan het schieten ben, haha. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Veel plezier ermee! =)
    Hopelijk zijn ze wat je er van verwacht. ^^

    Leuke aankopen? Ik heb heel november en december gezocht naar cookie cutters in kerstsfeer. Nu met de solden vond ik er, 50% discount, super, maar wel te laat. Achja, nu heb ik vormpjes voor kerstmis volgend jaar. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oh, dat lijkt me echt vetgaaf :O


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Oh wauw, dat ziet er echt heel erg gaaf uit. Je wordt de nieuwe Mockingjay. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Cool! Alvast veel plezier ermee. ^^

    Ik heb laatst alleen wat kleren gekocht.


    Ik wil een tuin vol egels

    Oeh, die zien er echt super cool uit! Veel plezier ermee! Mijn laatste aankoop was een boekenbox van Divergent en een paar nieuwe botten.


    16 - 09 - '17

    Square schreef:
    Oh wauw, dat ziet er echt heel erg gaaf uit. Je wordt de nieuwe Mockingjay. *O*


    Sounds like a plan. :Y)
    Of gewoon de nieuwe Tauriel. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aaaah, dat is super! Geniet er lekker van!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Aaaah, dat is super! Geniet er lekker van!


    Don't worry, dat komt helemaal goed. Dinsdag ga ik weer op straat spelen en de vrijdag volgende week ook. En van het geld dat ik overhoudt ga ik jute zakken kopen en stro halen en een net halen zodat ik thuis een eigen schietbaan maken kan. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oeh, beauty's! ^^


    Stenenlikker

    ElfLord schreef:
    (...)

    Don't worry, dat komt helemaal goed. Dinsdag ga ik weer op straat spelen en de vrijdag volgende week ook. En van het geld dat ik overhoudt ga ik jute zakken kopen en stro halen en een net halen zodat ik thuis een eigen schietbaan maken kan. c:


    Zozo! Wat een toffe plannen allemaal. Het ziet er naar uit dat jij je plezier wel weet te maken. ;)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nice!

    Ik las 'mijn pillen zijn binnen' en ik had enkel vraagjes :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.