• Hallo, ik ben Zandkit, en dat wil ik dus eventjes veranderen, maar ik wil hem later weer terug. Over een maandje dus weer.
    Het liefst bescherm ik hem dus door een nieuw account aan te maken met de naam Zandkit als ik de mijne veranderd heb.
    Maar kan dat überhaupt? Of zou het zeggen dat Zandkit toch nog bezet is omdat het mijn oude inlognaam was?
    Ik heb hier geen ervaring mee omdat dit mijn eerste keer is, whaha.


    You dare to gaze upon me?

    De username hou je gewoon. Dus deze naam kun je later gewoon weer terug nemen. Niemand anders zou die kunnen "stelen".

    De inlognaam is nu voor altijd bezet door dit account van jou. Anders zou je je eigen naam misschien niet terug kunnen nemen of zouden mensen kunnen denken dat iemand dezelfde persoon is als jij. Dus als je een nieuw account neemt, zou deze nooit de naam Zandkit kunnen dragen, omdat die naam al gekoppeld is aan dit account.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2016 - 14:37 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Vroeger zou dat mogelijk zijn geweest, maar omdat er problemen door kwamen, heeft Rutger het zo geprogrammeerd dat alleen jij het usernaam 'zandkit' zou kunnen behouden. Dus wees maar lekmer gerust. Zandkit is en blijft jouw usernaam. Niemand zal het 'af kunnen pakken'.


    -

    Dankjewel allemaal! Super!

    Slotje is oké! <3

    ~ Niemand dat ooit iemand Zandkit zou nemen, maar ik ben nooit zeker, lol.


    You dare to gaze upon me?

    Ik zet hem op slot voor je. ^^


    Deep inside, I've never felt alive