• Goede subforum?

    Namelijk een schrijfcursus! Ja ja, je hoort het goed (: Ik heb me zondag ingeschreven voor een cursus Roman schrijven bij de LOI. Nu zit er korting op, dus dat is helemaal mooi. Hij duurt in principe 4 maanden, maar kan ook versneld worden gevolgd, dus ik vond dit een perfecte invulling van mijn zomervakantie!
    De laatste tijd kamp ik vaak met een gebrek aan doorzettingsvermogen en inspiratie, waardoor ik nooit verhalen afmaak en snel vastloop. Ik hoop dat ik met deze cursus eindelijk tips en tricks krijg aangereikt om dat soort dingen te voorkomen. (: Plotten bijvoorbeeld heb ik altijd al lastig gevonden.
    En helemaal mooi is het feit dat er ook een praktijkdag komt met een prominente schrijver!

    Ik heb er zo veel zin in, en ik kan echt niet wachten tot mijn vakantie begint! (hoera)

    Hebben jullie ook wel eens een thuiscursus gevolgd?

    KLIK

    [ bericht aangepast op 13 juni 2017 - 14:15 ]


    oi, suzy

    Veel plezier en succes! (:


    Mhm?

    Wat gaaf! Wat voor cursus is dat? Heb je een link?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    @Pennywiise, thank you! (flower)

    KLIK

    [ bericht aangepast op 13 juni 2017 - 14:15 ]


    oi, suzy

    Oh dat zie ik ook nog wel zitten!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Iversen schreef:
    @Pennywiise, thank you! (flower)

    KLIK


    Oeh gaaf. Ik ga kijken of zoiets ook in Thriller/fantasy is. Misschien loop ik dan inderdaad ook nooit meer vast tijdens het schrijven, want ik mis het echt. En anders steek ik vast nog wel wat op met deze cursus. Ik ga me er ook in verdiepen! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Heb jij die gratis proefles ook aangevraagd?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oh leuk! Veel plezier en succes met de cursus!


    16 - 09 - '17

    Scribe schreef:
    Heb jij die gratis proefles ook aangevraagd?

    Uiteraard (:


    oi, suzy

    Ik lees net wel allemaal extra kosten, verklaring a €25, die dag met de schrijver a €45 (zonder vervoer kosten) dan zit je toch al snel op €300 minimaal. Vind ik nog best veel geld, helaas :')


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat leuk dat je dat gaat doen! Klinkt als een heel goed idee.

    Staat in eerste instantie dat je geen vooropleiding nodig hebt, maar als je naar beneden scrollt staat dat je hem het best kun volgen als al een schrijfcursus hebt gevolgd bij LOI.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    Wat leuk dat je dat gaat doen! Klinkt als een heel goed idee.

    Staat in eerste instantie dat je geen vooropleiding nodig hebt, maar als je naar beneden scrollt staat dat je hem het best kun volgen als al een schrijfcursus hebt gevolgd bij LOI.


    Met deze cursus kun je je schrijftalent (verder) ontwikkelen en schrijf je in korte tijd de opzet van je eigen roman! Dit verkorte programma is bestemd voor mensen die al eerder een schrijfcursus bij de LOI hebben gevolgd. Heb je nog geen schrijfervaring? Kies dan voor de volledige cursus Roman schrijven.


    Hoe ik dit opvat: Als je helemaal geen schrijfervaring hebt, kun je beter eerst een andere cursus volgen. De meesten van ons hier hebben echter al schrijfervaring, dus dan kan je deze cursus ook volgen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb de proefles nu ook binnen en het lijkt me wel interessant. Ook vind ik het leuk dat andere genres ook (een beetje) aan bod komen. Waarom begin je niet deze maand al? Of zit je met school nog? Want dan is het wel vier maanden. (Met juni en september meegerekend)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ik heb de proefles nu ook binnen en het lijkt me wel interessant. Ook vind ik het leuk dat andere genres ook (een beetje) aan bod komen. Waarom begin je niet deze maand al? Of zit je met school nog? Want dan is het wel vier maanden. (Met juni en september meegerekend)

    Ik begin zodra ik mijn tentamens achter de rug heb, dus in juli. Mocht ik niet zo snel werken als ik ambieer, dan kan ik alsnog in de weekenden van september en oktober doorgaan.


    oi, suzy

    Iversen schreef:
    (...)
    Ik begin zodra ik mijn tentamens achter de rug heb, dus in juli. Mocht ik niet zo snel werken als ik ambieer, dan kan ik alsnog in de weekenden van september en oktober doorgaan.


    Ah. Dus je gaat in september beginnen met een (nieuwe?) opleiding? Want ik ga dat wel doen, dus dit is inderdaad iets voor in ze zomervakantie. (tussen het vijf dagen in de week werken door) Wat voor soort roman wil je gaan schrijven? Zelf zit ik te denken aan een psychologische roman. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Ah. Dus je gaat in september beginnen met een (nieuwe?) opleiding? Want ik ga dat wel doen, dus dit is inderdaad iets voor in ze zomervakantie. (tussen het vijf dagen in de week werken door) Wat voor soort roman wil je gaan schrijven? Zelf zit ik te denken aan een psychologische roman. (:

    Nee, ik ga gewoon naar het tweede jaar van mijn huidige opleiding.
    Ik wil graag thrillers en/of suspense leren schrijven.


    oi, suzy