• Ik kwam net thuis van boodschappen doen en Pokémon spelen met mijn zusje. Ik zet mijn tassen op de bank, leg mijn telefoon op de bank en haal mijn USB kabel uit mijn tas en leg die erbij. Daarna naar de keuken met een van de tassen om de boodschappen eruit te halen. Toen ik terug kwam, was mijn telefoon weg. Ik in mijn tas kijken, zit er niet in. Mijn zusje, die op de bank zit, vraagt of ik onder mijn muts gekeken heb. Dat had ik gedaan (ik had hem afgezet tussen twee tassen uitladen door omdat ik het warm had en op de bank gelegd). Dus ik til mijn muts op, niks. Daarna loop ik naar de andere tas om te kijken of ik hem misschien daarin gestopt had, maar daarin zat hij ook niet. Kom ik terug, ligt hij bovenop mijn muts. Hoe groot is de kans dat mijn zusje en ik hem beide gemist hebben daar? Zeker omdat hij ineens bovenop mijn muts lag.
    Mijn zusje kan hem er niet ineens bovenop gelegd hebben, omdat zij in de ene hoek van de bank zit en ik op de andere. De tas lag tegenover de bank, dus ik had het gezien als ze opgestaan was op mijn telefoon daar neer te leggen. Dit was zo weird, lol.

    Hebben jullie wel eens spullen die verdwijnen en weer verschijnen?


    Your make-up is terrible

    Jaaa. Zovaak! Soms denk ik echt dat het hier haunt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yeji schreef:
    Jaaa. Zovaak! Soms denk ik echt dat het hier haunt.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Yeji schreef:
    Jaaa. Zovaak! Soms denk ik echt dat het hier haunt.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Zoiets heb ik ook heel vaak, dan leg ik wat neer en dan is het opeens weg of kapot. Net alsof een spook dacht iets te stelen, en er daarna spijt van kreeg. (lol)

    Jap mijn ene handschoen is bijna een week weggeweest en toen lag hij er opeens weer. Op onverklaarbare wijze. Mijn ouders snapten het ook niet. Niemand was er na het zoeken nog mee bezig geweest en toen opeens lag hij weer op het kastje in de gang waar hij hoort te liggen, maar bijna een week niet gelegen heeft.


    Happy Birthday my Potter!

    Yeji schreef:
    Jaaa. Zovaak! Soms denk ik echt dat het hier haunt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haha ja, net als gedachten wanneer ik iets ga doen. Die verdwijnen ook zomaar. Dan sta ik zo in een kamer van 'wat was ik ook weer aan het doen?' Haha


    26 - 02 - '16

    Ik ken het fenomeen. Zo frustrerend.>,<


    Queer zijn is gewoon alles