• Hoihoi enzo. *zwaait*

    Ik weet niet of het al eerder is voorgesteld, maar ik zou het persoonlijk wel fijn vinden als je 'Mijn Stories' zou kunnen indelen. Ik weet niet goed hoe ik dit uit moet leggen, maar ik ga het proberen. Je hebt bij mijn stories actieve verhalen staan, afgeronde verhalen, inactieve verhalen en concepten. Persoonlijk zou ik het fijn vinden als er een soort mapjes waren waar je deze onder kon vinden (zodat inactie, actieve, afgeronde verhalen en concepten allemaal in andere mappen bij elkaar staan) want nu staat alles kriskras door elkaar heen en dat vind ik erg vervelend. Ik was laatst bijvoorbeeld erachter gekomen dat een van mijn verhalen nog niet was aangeduid als afgerond en dat had ik dus vlug even aangepast, waarna het verhaal tussen 'mijn verhalen' weer helemaal bovenaan komt te staan. Het is voor mij persoonlijk dus erg chaotisch en ik zou het fijn vinden als dat kan worden aangepast.

    Ik weet niet of meerdere mensen hier last van hebben?

    ps: Ik weet dat je kunt sorteren en 'toon:' optie hebt, maar ik zou het handiger vinden als je kunt switchen tussen mappen zeg maar.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2016 - 19:49 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben hier sowieso enorm voor!!!! want ja, ik had het ook al eens voorgesteld XD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Dat kan! Momentje, ik ga het eventjes uitzoeken, maar het is mogelijk ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat was snel, haha. Je kunt overal labels aan toevoegen, waardoor je kunt filteren op labels. Labels kunnen ook weer verwijderd worden en opnieuw toegevoegd worden bij een story. ^^
    Labels kun je vinden bij "Mijn Stories" en dan onder elke titel van een story.


    Deep inside, I've never felt alive

    Jolijn dat is een fantastisch idee!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Peralta schreef:
    Dat was snel, haha. Je kunt overal labels aan toevoegen, waardoor je kunt filteren op labels. Labels kunnen ook weer verwijderd worden en opnieuw toegevoegd worden bij een story. ^^
    Labels kun je vinden bij "Mijn Stories" en dan onder elke titel van een story.


    Niet precies wat ik bedoelde, maar het is op zich ook wel handig ja.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Bedoel je dit?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Bedoel je dit?


    Hmm guess, so.^^(": Maar dat komt er dus niet van zo te zien.


    You were born original, don't die as a copy.

    Peralta schreef:
    Dat was snel, haha. Je kunt overal labels aan toevoegen, waardoor je kunt filteren op labels. Labels kunnen ook weer verwijderd worden en opnieuw toegevoegd worden bij een story. ^^
    Labels kun je vinden bij "Mijn Stories" en dan onder elke titel van een story.


    De labels werken niet echt optimaal. Als je vaak naar pagina twee gaat, werkt het al niet meer.


    16 - 09 - '17

    SPECS schreef:
    (...)

    Hmm guess, so.^^(": Maar dat komt er dus niet van zo te zien.

    Dat staat op de lijst. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hm, ik weet het niet goed. Het zou op zich wel handig zijn, net zoals bij de inbox van je berichtjes.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aangezien het toch al op de lijst staat, ga ik dit topic sluiten. Ik zal dit topic als een extra toevoeging zetten bij de eerste suggestie hierover. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury