• heyhey,

    Dankzij bepaalde films zoals The Mummy is mijn periode van grootste interesse van het oude Egypte weer terug.

    en ik vroeg me af of er mensen zijn die interesse hebben in een RPG ervan.

    Precies welke periode enz. wou ik graag met jullie overleggen dan.

    Meningen worden gewaardeerd!

    Zou je mee willen doen aan de RPG: Ancient Egypt?

    15.4% (2 stemmen)
     
    Ik wil graag meedoen.

    46.2% (6 stemmen)
     
    Ik heb wel interesse

    30.8% (4 stemmen)
     
    Ik twijfel nog

    7.7% (1 stem)
     
    liever niet


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=175491

    Het rollentopic is er!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Lijkt mij interessant mits het een goede verhaallijn heeft, dus niet dat de rpg zo uitsterft omdat het 'geen doel' heeft en toch ook echt wel een minimaal aantal woorden wat je moet schrijven (300 ofzo). Ik hou niet van die korte posts of rpg's die er zo mee ophouden.


    Aan niets denken is ook denken.

    Caprice schreef:
    Lijkt mij interessant mits het een goede verhaallijn heeft, dus niet dat de rpg zo uitsterft omdat het 'geen doel' heeft en toch ook echt wel een minimaal aantal woorden wat je moet schrijven (300 ofzo). Ik hou niet van die korte posts of rpg's die er zo mee ophouden.


    kijk maar zelf


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Het lijkt me wel leuk om een meester te rpg'en, maar ik weet niet of ik genoeg kinderen in mijn klas krijg... :$


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.