• Hallo en welkom bij het officiële topic van de kwaadaardige club!
    Wij hebben ons verzameld omdat wij er niet meer tegen kunnen dat al die superhelden altijd winnen.
    Daarom gaan wij tesamen de hele wereld overnemen!




    Wil jij je aanmelden?

    Dat kan! Het enige wat je moet doen is dit lijstje invullen en hieronder droppen!

    Username:
    (slechterikken)Naam:
    (slechte)Kracht:
    Extra


    Wat zijn wij van plan?

    Tot nu toe hebben wij onze plannen nog niet uitgewerkt, maarr.
    Wacht maar af. Wij zijn volop bezig met vergaderen, zodat wij de macht kunnen hebben!


    Leden:

    Inktzwart|Kay Davids
    Lucens|Marthyr
    Wijngaard|Banana



    'Come to the dark side.
    We have cookies!'

    [ bericht aangepast op 24 jan 2016 - 10:10 ]


    You are my piece of paradise.

    Spam er maar lekker op los!


    You are my piece of paradise.

    Evile MT (duivel)


    obsessive rage

    *kwaadaardige lach* kuch kuch


    You are my piece of paradise.

    Mijn naam zegt het al.


    Sarah = ongewoon sexy

    Username: LordOfTheFries
    (slechterikken)Naam: Wolfram Lupus Darcia Blackfyre
    (slechte)Kracht: Vormverandering
    Extra : WERELDOVERHEERSING!!

    Username: Harry_Potter007
    (slechterikken)Naam: James Protter
    (slechte)Kracht: Mislukte toverspreuken uitspreken die gewoon alles veel erger maken.
    Extra: Niet veel. Ik ben een man van weinig woorden.

    Jouw username:Storiefan
    Naam karakter: Dood (ik zie hem niet echt als 'bestaande' slechterik, correct me if I am wrong)
    Innerlijk: Niet echt slecht, eerder ietwat verbitterd omdat (bijna iedereen hem) haat omdat hij z'n werk doet. Iemand moet het toch doen. Donkergrijs dus.
    Uiterlijk: Meestal als hij mensen ophaalt neemt hij de vorm aan van een al dan niet overleden vriend/familielid om ze gerust te stellen maar hij heeft niet echt een uiterlijk van zichzelf.
    slechte kracht: mensen doden/ ontzielen/ vampiers en zombies creëren/ mensen veranderen in weerwolven
    Extra: heeft sinds kort ambities de wereld te over te nemen zodat zijn creaties zich niet hoeven te verbergen. Weet niet hoe het kan dat hij mensen in vamps en weerwolven kan veranderen.


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Mag ik meedoen, als het nog kan xD

    Mijn username liegt er niet om, ik hoor bij deze club,maar ik wacht even af wat het idee ervan is ^^

    [ bericht aangepast op 20 sep 2016 - 18:45 ]

    Iedereen kan meedoen met de rpg, als jullie willen!!!

    Username: NightFlowers
    (slechterikken)Naam: Slay-Z (Normaal: Cassandra Quinn Cain)
    Leeftijd Cass is onsterfelijk, maar ze ziet er 19 jarig uit.
    (slechte)Kracht: Zwarte magie& Cassandra kan nog super goed met wapens omgaan. Echter mist ze nooit haar doel.
    Extra
    Cassandra heeft vele wapens en kan ook haar eigen wapens maken, ze heeft slechts ook een kort lontje.






    OFFFF, MISSCHIEN OOK EEEENN
    (als het van je zelf moest is het dan dus haar)

    Username: NightFlowers
    Naam: Aphrodite (Normaal: Janette)
    Leeftijd Aphrodite is 17 jaar.
    Kracht:
    Elektrokinese
    Psychokinese
    Pyrokinese
    Telekinese
    Thermokinese

    Extra

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 18:29 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    RPG? Dan zou dit ergens anders moeten staan lijkt mij. Het is ook niet echt duidelijk dat het een RPG is, tbh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    RPG? Dan zou dit ergens anders moeten staan lijkt mij. Het is ook niet echt duidelijk dat het een RPG is, tbh.


    Het was ook geen RPG, later is er een RPG bij gekomen, het is meer een vage "club" waar je je voor kan doen als slechterik, meedoen aan de RPG is niet verplicht maar kan alleen als je ook bij de club wilt horen


    obsessive rage