• Ik vertoef ondertussen alweer drie jaar op Quizlet! Eigenlijk pas over een half uur, maar oké, ik hoop dat jullie ermee kunnen leven dat ik dan naar bed aan het gaan ben en dat ik dit topic dan dus niet meer kan aanmaken. :') Om dit te vieren krijgt iedereen Haribo-perziken en nog een deel van de cake die ik voor mijn vriendin haar verjaardag vandaag gemaakt had. Die kan ik jammer genoeg niet posten, maar goed. :'D Geniet van jullie virtuele Haribo-snoepjes en jullie imaginaire cake!



    Hoe lang zitten jullie hier al? (:

    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 21:48 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gefeliciteerd! Ik zit hier al meer dan vier jaar.


    16 - 09 - '17

    Oehh Haribo perzikjes for life :Y)
    Op 2 februari zit ik hier een heel jaar (cop)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    35 % Zeven van de twintig jaar ^^


    What would Emma do?

    Gefeliciteerd ^^!

    Ik zit op dit account al meer dan een jaar. Hiervoor had ik een oudere account. Als ik mijn goed herinner had ik die aangemaakt in 2010. Bij elkaar is dat dus ongeveer 6 jaar :'D.


    Seasons will change, but I shall remain

    Omg *-* die snoepjes zien er lekker uit!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik bijna (in mei) éénvierde. This feels shitty wrong. Ohjee, dan wordt ik pas echt een ouwe taart. En ik voelde me al zo oud toen ik twintig werd D:

    Maar, jij gefeliciteerd! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Zo lang al! Dat is echt heel leuk om te kunnen zeggen haha. :'D

    Ik vertoef hier pas +- 3% van mijn leven. Dat is best... heel veel minder.


    She's imperfect but she tries

    Ik heb een account sinds 2 augustus 2012 om 16.37! Wauw, dit jaar zal ik er dan al 1/4 van mijn leven op zitten!

    Ik vulde al veel eerder quizzen enzo in, maar ik heb een account gemaakt toen ik een titanic quiz wilde maken dat afgeschermd was voor mensen zonder account, haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Gefeliciteerd! En oeh, dat zijn wat van mijn favoriete snoepjes. :9~

    Ik zit hier actief sinds juni 2010, dus dat is, eh, ongeveer een kwart van mijn leven? Iets meer. Ah, 28,75% als ik goed heb gerekend. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    5 jaar 7 maanden 6 dagen 1 uur (cat)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Gefeliciteerd!

    Ik zit hier sinds juni 2011, dus 1/4 van mijn leven, Damn.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Gefeliciteerd.

    Geregistreerd: 7 jaar geleden.


    I live for the applause, you will die for it.

    Gefeliciteerd Leah. Ik ben hierzelf nu 3,5 jaar en dat is 1/6e van mijn leven. damn


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Gefeliciteerd! Ik kwam hier 8 jaar geleden. ^^


    Caution first, always.

    Ik loop hier al 8,5 jaar rond. Ik ben 22. Dat is ongeveer 40% van mijn leven, gok ik?

    Gefeliciteerd met jouw 3 jaar *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury