• Ik weet niet precies of dit bij Dieren of bij Internet hoort, maar ik heb het maar bij internet gezet. Er circuleren nu twee filmpjes van Snoop Dogg die een dierendocumentairestukjes voice-overt en ik kan eigenlijk niet anders zeggen dan dat ik daar zo hard om moet lachen dat ik bijna sterf. Daarom wil ik dit met jullie delen. Helaas zijn er nu nog maar twee korte filmpjes, waarvan deel 2 mijn favo is.
    Dus hierbij filmpje 2. Geniet er van en laat weten wat je Snoop's beste line vond.



    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    HAHAHAHAHAHAHA

    ik moet toegeven hij heeft best humor hier xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    "What is these animals?" Hij wordt de nieuwe David Attenborough, geen twijfel mogelijk. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    "What is these animals?" Hij wordt de nieuwe David Attenborough, geen twijfel mogelijk. :Y)


    ahahahah ja. Die man heeft zo veel wijsheden. " went in and stole the baby while they was all screwing"


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ben al vast fan :'D (hoe erg is het dat ik de documentaires echt herken?)

    'Oh mah god, that's a crocodile.'


    What would Emma do?

    "Is that a fox? I don't know what he is, but he in a tree. Damn, he way up in - o that's a squirrel!" Goud. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    MT. Ik ga 'm later kijken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    HalfBloodPrince schreef:
    HAHAHAHAHAHAHA

    ik moet toegeven hij heeft best humor hier xD

    Wiarda schreef:
    "Is that a fox? I don't know what he is, but he in a tree. Damn, he way up in - o that's a squirrel!" Goud. :W


    De verwarring in zijn stem maakte dit echt mijn favoriete quote, hahahaha.


    I'm your little ray of pitch black.

    'You can't leave you're babies at home unprotected while you havin' unprotected sex.'

    De wijze woorden van Snoop. *O*


    I don't understand that reference. - Castiel

    Pterodactyl schreef:
    Ik ben al vast fan :'D (hoe erg is het dat ik de documentaires echt herken?)

    'Oh mah god, that's a crocodile.'


    Haha wel handig juist. Kun je nog beter vergelijken


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hahahahahahaha, hilarisch :'D


    26 - 02 - '16

    What. That is really disturbing on the end.
    'Yeah, back up, fools. We dem boys, ooh hola hola hola.' Hahaha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.