• Ten eerste maakte hij een drama om niks vanwege huiswerk een vriendin niet had en toen zei ik "we hebben het samen gemaakt" ja en toen zei die wat me echt pissed maakte hallo. """"""dat is mavo niveau"""""""""

    hallo ik zit op het vwo, kom van mavo, door naar havo en nu op het vwo en dan zegt ie dat. sorry maar ik vind "het samen maken" niet niveau's gebonden en ik vind echt dat ie daarmee alle vmbo'ers keihard naar beneden haalt. HALLO alsof je door het samen te maken opeens op een laag niveau zit echt hoor dat maakt me pissed.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ok.


    El Diablo.

    In België hebben ze die niveaus niet 0.o


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Santanico schreef:
    Ok.


    You are one ball of happiness :')


    Ik ken het gevoel wel, aangezien een groot deel van mijn vrienden of een niveau hoger, of eentje lager zit. Er is bij ons ook best een hele duidelijke scheidingslijn tussen mavo en havo/vwo, wat echt jammer is.
    But lemme tell ya a secret. *whispers* Come closer. *whispers softer* Teachers are all douchebags.

    AtIas schreef:
    In België hebben ze die niveaus niet 0.o

    Dat is ongeveer hetzelfde als de docent zou zeggen: "dat is BSO/TSO niveau" tegen een ASO student.

    Sja, ik snap je wel, maar eerlijk zie ik niet wat daar zo ergerlijk aan is.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 16:08 ]


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    (...)
    Dat is ongeveer hetzelfde als de docent zou zeggen: "dat is BSO/TSO niveau" tegen een ASO student.

    Sja, ik snap je wel, maar eerlijk zie ik niet wat daar zo ergerlijk aan is.


    Idk ik vind het eerder het onderuithalen van een niveau en nou niet erg respectvol


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Onbeschoft, maar verder kun je er niks aan doen? Het is gewoon zijn karakter lol. En daarbij, met alles moet je samen werken (alle niveaus school, werk, stage, etc) dus ik weet niet wat die flaplul nou aan 't lullen is, maar mavo niveau.. dat is gewoon common knowledge, flaplul. Iedereen kan 't (maar hij blijkbaar niet, want daar voelt hij zich te goed voor lol).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind het niet echt bij een leraar passen om zulke opmerkingen te maken over andere niveau's. Behoorlijk respectloos - en ik ben het met je eens dat samenwerken niet per se aan een niveau gebonden hoeft te zijn. Jammer dat hij zo tegen jullie deed :/ Hopelijk is het weer goedgekomen.


    Tijd voor koffie.

    Ik vind het ook altijd een beetje onnodig en generaliserend, maar bij zulke dingen kun je meestal maar beter je schouders ophalen en doorgaan met je leven. Als hij zo'n bekrompen opmerking terecht vindt dan is dat zijn pakkie an, jouw energie onwaardig. :'D


    She's imperfect but she tries

    Dinkleberg schreef:
    Ik vind het niet echt bij een leraar passen om zulke opmerkingen te maken over andere niveau's. Behoorlijk respectloos - en ik ben het met je eens dat samenwerken niet per se aan een niveau gebonden hoeft te zijn. Jammer dat hij zo tegen jullie deed :/ Hopelijk is het weer goedgekomen.


    26 - 02 - '16

    Wat een idioot zeg. Sorry hoor maar wat maakt het nou uit of je huiswerk alleen of samen maakt en wat heeft dat nu weer te maken met een niveau. Zolang je het maar snapt. Ik zou die prutser gewoon negeren en trots zijn op jezelf dat je het gewoon van mavo naar vwo hebt geschopt. Je moet de motivatie en het doorzettingsvermogen maar hebben.


    Happy Birthday my Potter!

    Zo gaat dat met alles op het vwo. Docenten zeiden bij ons ook over alles pff zo havo dit havo dat. Je zou het niet verwachten, maar leerlingen gaan in het algemeen een stuk respectvoller om met andere niveaus dan docenten.


    i put the fun in funeral

    Docenten hebben nou eenmaal een verdraaid beeld van de capaciteit van leerlingen. Een docent zei ooit 'alles onder de 7 voor dit vak is onder vwo-niveau, dan kun je beter afstromen' terwijl ik supertrots was op m'n 6.5. Niet te veel van aantrekken, je hebt er altijd een paar tussen zitten die dat soort opmerkingen nodig vinden.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Geloof me mijn moeder zit in de Medezeggenschapsraad op de school van mijn broertje en je moet eens weten hoe sommige ouders tegen hun kind opkijken in de manier van adviezen en leren. Nu zit mijn broertje op een speciale school omdat hij een leerweg ondersteuning nodig heeft en veel ouders daarop accepteren hun kinderen wel maar er zijn heus wel een groot stukje die het niet accepteerden als eerst en daarbij werden hun kinderen op het VMBO gezet en dat konden ze allemaal toen niet aan en zijn ze gezakt. Omdat vaak ouders niet inzien dat hun kinderen het niet aankunnen omdat ze zelf te hoge prioriteiten hebben hetzelfde als jou leraar.