• Hoi, mensen zo als je kunt weten zocht
    ik nog voor paar personage voor mijn nieuwe story

    De Titel moet ik nog bedenken en de cover komt ook
    binnenkort, maar ondertussen wil ik alvast wat paar
    personage voor mijn story

    Hij was vroeger de pester

    Zij het slachtoffer.

    Het verhaal gaat ver twee tieners. Stef en Sacha
    Ze kennen elkaar van de basis school, maar na de basis
    school zouden ze elkaar nooit meer zien, dat dachten ze,
    totdat Stef opeens bij haar op school komt.

    Stef had vroeger gepest, en was een moeilijk jongen op de basis school,
    maar dat veranderde al gauw als hij op de middelbare school kwam.
    Hij kwam erachten, dat hij er mensen in zijn omgeving niet meer kon helpen
    en dat het te laat was. Hij begon spijt te krijgen en wilde opnieuw beginnen.
    Op de nieuwe school kwam hij Sacha tegen. In de eerste instantie was Sacha
    niet blij om hem weer te zien. Stef wil niks anders dan opnieuw beginnen, maar
    daar twijfel Sacha nog steeds over. Ze is nog steeds kwaad op hem, en wil
    helemaal niks met hem te maken hebben. Ook zij had moeilijk heden vroeger en thuis.
    Stef had spijt, dat hij haar gekwetst had. Hij ontdekte op de een of andere manier dat
    ze bijzonder was, en begon zelf om haar te geven, maar zou ze Stef ook ooit vergeven?
    wat als hun de enige twee zijn die elkaar echt begrijpen die
    niemand anders ooit had gedaan?











    Personage die ik zocht
    twee populaire
    Een paar vriendelijke tieners, die bevriend met ze zijn.
    Drie jongens die pesten.
    Leraren
    Paar medescholieren (Van de middelbare school)


    Invullijst
    Naam
    Achternaam
    Leeftijd
    Uiterlijk
    Persoonlijkheid (Karaktereigenschappen)
    Talent of wens( Hoeft niet perse!)
    Extra's

    [ bericht aangepast op 3 maart 2016 - 14:26 ]


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Ik wil misschien een personage maken lijkt me leuk :)


    Save me

    Ik weet niet of het iets is, misschien proberen.

    Naam Leroy
    Achternaam Smith
    Leeftijd 29
    Uiterlijk Hij heeft halflang haar, meestal in een knotje of staartje. Ook is hij een beetje hippie-achtig.
    Persoonlijkheid (Karaktereigenschappen). Wil de populairste leraar van de school zijn en denkt dat zijn leerlingen zijn leeftijdgenoten zijn. Zijn opmerkingen kunnen hier en daar kwetsend overkomen.
    Extra's: Hij bounchet (dat schrijf je vast niet zo...) een beetje terwijl hij loopt (hij veert zeg maar op en neer met zijn hoofd).

    Semantiek schreef:
    Naam Leroy
    Achternaam Smith
    Leeftijd 29
    Uiterlijk Hij heeft halflang haar, meestal in een knotje of staartje. Ook is hij een beetje hippie-achtig.
    Persoonlijkheid (Karaktereigenschappen). Wil de populairste leraar van de school zijn en denkt dat zijn leerlingen zijn leeftijdgenoten zijn. Zijn opmerkingen kunnen hier en daar kwetsend overkomen.
    Extra's: Hij bounchet (dat schrijf je vast niet zo...) een beetje terwijl hij loopt (hij veert zeg maar op en neer met zijn hoofd).


    Heb je misschien een foto hoe hij eruit ziet?


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Ik kan wel één van de bevriende tieners maken.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Fictionalworld schreef:
    Ik kan wel één van de bevriende tieners maken.


    Dat is goed


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Naam: Cailtin
    Achternaam: de Jong
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk:


    Persoonlijkheid (Karaktereigenschappen): Populair, lief en stoer.
    Talent of wens( Hoeft niet perse!) Hiphop danseres worden
    Extra's: Heeft een populair vriendje genaamd Jason

    Het zou leuk zijn als ik in je story kom.
    - Marisha


    Just Smile, Peace & Love

    Marisha schreef:

    Het zou leuk zijn als ik in je story kom.
    - Marisha


    Je hoort nog van me via prive bericht.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Naam Paco
    Achternaam de Jager
    Leeftijd 16

    Uiterlijk
    Paco heeft donkerbruin haar en groene ogen. Hij heeft een lang spitse kin en een lange neus. Paco is niet erg gepierd, maar is ook geen mank lammetje.



    Persoonlijkheid (Karaktereigenschappen)
    Paco praat veel, teveel, maar van wat hij zegt is niks gelogen. Meestal denkt hij niet na van wat hij zegt en kan hij hard zijn als het erop aankomt. Paco heeft van bijna alles een mening en maakt daar dan ook grapjes over. Soms kan hij opstandig zijn tegen leraren, maar meestal zoekt hij geen ruzie met hen, wel met mensen die hij niet mag. Hoewel het lijkt dat hij alles spontaan doet, kiest hij zorgvuldig een toon uit voor zijn woorden. Paco is snel bevooroordeeld en denkt soms dan ook heel zwart-wit. Hij kan soms het verschil niet zien tussen expres en per ongeluk. Als Paco erachter zou komen dat Stef, Sacha heeft gepest. Zou hij snel Natascha´s kant kiezen (lees meer geschiedenis).

    Talent of wens
    Paco denkt niet echt aan de toekomst, maar heeft wel talent in koken. Dit doet hij dan bijna elke avond. Hij vindt het leuk om het samen met zijn vader of moeder te doen.

    Extra's


    Geschiedenis
    Paco is op de bassischool 1 jaar gepest. ( groep 7 tot begin groep 8). Het begon met lullige dingetjes zoals tassen overgooien en eten afpakken. Tot verbazing waren zijn ‘vrienden’ naar de pesters overgestapt. De enige die Paco hielpen, waren meisjes, maar daar wilde Paco toen nog niks van weten. Het werd steeds erger: ze gingen hem opwachten en vervelende berichtjes naar hem sturen. Totdat ze hem zelfs naar huis volgde en hem in elkaar gingen slaan. Paco ging naar kickboxen om ooit een keer uit wraak de pesters te laten stoppen. Dit lukte hem vlak na de zomervakantie na een paar harde grappen en sarcasme, pakte hij ze op het schoolplein terug waar iedereen bij was. Zijn ‘vrienden’ wilden weer zijn vrienden zijn, maar hij negeerde ze en bleef met wraaklust zonder vrienden achter. Uiteindelijk ging hij veel om met meisjes en onpopulaire jongens. Maar echte vrienden wilde hij in de brugklas maken.

    Familie
    Paco heeft een grote zus van 16 die op dezelfde school zit. De zus zit in de 4e klas. De vader is een echte huisvader die veel thuis is om op te ruimen, te stofzuigen en andere huishoudelijke dingen. De moeder van Paco eet alleen woensdag en in het weekend. Ze is psychiater.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2016 - 19:19 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Fictionalworld schreef:
    Naam Paco
    Achternaam de Jager
    Leeftijd 13

    Uiterlijk
    Paco heeft donkerbruin haar en groene ogen. Hij heeft een lang spitse kin en een lange neus. Paco is niet erg gepierd, maar is ook geen mank lammetje.



    Persoonlijkheid (Karaktereigenschappen)
    Paco praat veel, teveel, maar van wat hij zegt is niks gelogen. Meestal denkt hij niet na van wat hij zegt en kan hij hard zijn als het erop aankomt. Paco heeft van bijna alles een mening en maakt daar dan ook grapjes over. Soms kan hij opstandig zijn tegen leraren, maar meestal zoekt hij geen ruzie met hen, wel met mensen die hij niet mag. Hoewel het lijkt dat hij alles spontaan doet, kiest hij zorgvuldig een toon uit voor zijn woorden. Paco is snel bevooroordeeld en denkt soms dan ook heel zwart-wit. Hij kan soms het verschil niet zien tussen expres en per ongeluk. Als Paco erachter zou komen dat Stef, Sacha heeft gepest. Zou hij snel Natascha´s kant kiezen (lees meer geschiedenis).

    Talent of wens
    Paco denkt niet echt aan de toekomst, maar heeft wel talent in koken. Dit doet hij dan bijna elke avond. Hij vindt het leuk om het samen met zijn vader of moeder te doen.

    Extra's


    Geschiedenis
    Paco is op de bassischool 1 jaar gepest. ( groep 7 tot begin groep 8). Het begon met lullige dingetjes zoals tassen overgooien en eten afpakken. Tot verbazing waren zijn ‘vrienden’ naar de pesters overgestapt. De enige die Paco hielpen, waren meisjes, maar daar wilde Paco toen nog niks van weten. Het werd steeds erger: ze gingen hem opwachten en vervelende berichtjes naar hem sturen. Totdat ze hem zelfs naar huis volgde en hem in elkaar gingen slaan. Paco ging naar kickboxen om ooit een keer uit wraak de pesters te laten stoppen. Dit lukte hem vlak na de zomervakantie na een paar harde grappen en sarcasme, pakte hij ze op het schoolplein terug waar iedereen bij was. Zijn ‘vrienden’ wilden weer zijn vrienden zijn, maar hij negeerde ze en bleef met wraaklust zonder vrienden achter. Uiteindelijk ging hij veel om met meisjes en onpopulaire jongens. Maar echte vrienden wilde hij in de brugklas maken.

    Familie
    Paco heeft een grote zus van 16 die op dezelfde school zit. De zus zit in de 4e klas. De vader is een echte huisvader die veel thuis is om op te ruimen, te stofzuigen en andere huishoudelijke dingen. De moeder van Paco eet alleen woensdag en in het weekend. Ze is psychiater.


    Ik vindt de leeftijd van je personage je wel wat te jong, want de hoofdpersonen Stef en Sacha zijn ergens rond de 15 en de 17 jaar.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Flowerpowers schreef:
    (...)

    Ik vindt de leeftijd van je personage je wel wat te jong, want de hoofdpersonen Stef en Sacha zijn ergens rond de 15 en de 17 jaar.


    Ik pas het aan (ik dacht dat ze in de brugklas zaten)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Fictionalworld schreef:
    (...)

    Ik pas het aan (ik dacht dat ze in de brugklas zaten)


    Nee, ik had de leeftijd van de hoofdpersonen ook niet eerder vertelt, eigenlijk zitten ze in de bovenbouw van de middelbare school.
    Ik heb je een privé bericht gestuurd, voor het geval dat je deze topic bericht niet had gelezen.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Naam: Darcey
    Achternaam: Lamelle


    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:



    Persoonlijkheid: Darcey is het populairste meisje van de school, en houdt van veel aandacht en sta ook lieve als midden punt van de mensen.
    Ze is er soms voor de mensen, alleen als zij hun ook nodig heeft, maar ze is niet bepaalt aardig, in tegendeel kan ze echt heel vals en achterbaks zijn. Ze kan soms een nare en kwetsend mening geven over die genen, die ze niet mach of kan aanstaan, of ze beledig die gene. Ze is ook een hele goede roddeltante. Ze roddelt heel graag met haar vriendinnen ook houdt ze van andere vals te beschuldigen door geruchten op school te verspreiden. Met vriendjes is ze ook vals. Het liefst breek ze de harten van jongens om haar zin te krijgen, ze heeft ook heel veel jongens achter haar aan.

    Talent of wens: Ze droomde al als kind af aan om een wereld beroemde superster te zijn en misschien ook supermodel worden.
    Ze mocht bij de modellen bureau zichzelf solliciteren.

    Familie: Darcey Lamelle kwam uit een rijke familie.
    Ze was haar hele leven al enig kind.
    Haar vader is film regisseur, en meestal bezig met de opnames van de film. Ze is nog steeds het prinsjes van haar vader en geeft
    haar soms dure cadeautjes als excuus, dat hij soms geen tijd voor haar kan bieden.
    Haar moeder had meegedaan met de wereld nationale missverkiezing (Ergens in de jaren 90's)
    haar moeder was ook deeltime model geweest voor een lange tijd, toen Darcey ergens een jaar of 14 was stopte haar moeder met het rol als model.
    Haar moeder werkt op Schiphol als stewardess. Ze heeft soms geen tijd voor haar en is meestal ergens anders in de wereld voor haar werk.

    Extra's: Ze roddelt, beledigt en lacht Sacha uit.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2016 - 13:05 ]


    nobody say it was easy

    Naam : Xavier
    Achternaam : Gonzalez
    Leeftijd : 16
    Uiterlijk


    Persoonlijkheid (Karaktereigenschappen)
    Xavier is een eerlijke jongen, hij is homoseksueel en is vroeger veel gepest daarom gedraagt hij zich nu als een diva met het gevolg dat hij veel kinderen pest.
    Vanwege het feit dat hij een pester is, is hij nog onzeker over het feit dat hij gay is, zijn familie accepteert het niet behalve zijn zusje waar hij ook het meeste mee omgaat.
    Talent of wens( Hoeft niet perse!). Het talent van Xavier is dat hij erg goed kan dansen maar dit houdt hij verbogen omdat hij het imago van pestkop niet wil verpesten.

    Extra's : Xavier heeft een vriend die ook op school zit maar dit verborgen houdt.


    Mijn geheim is geheim

    Ik hoop dat mijnes een beetje oke is,


    Mijn geheim is geheim