• Bij open eindes, bij een boek! (Of film)
    Ik heb net een boek uit, Rosa's Oorlog, en dat gaat over Rosa die naar de Krimoorlog vertrekt om als zuster te werken. Ze verdwijnt, en Mariella haar nicht gaat naar haar opzoek, midden in die oorlog en het front.
    Ze doet allemaal rare ontdekkingen enzo.
    Dan in het één na laatste hoofdstuk, lees je een brief van Rosa naar Mariella. Ze zegt dat ze in het kamp is van de vijand, maar niet of ze terugkomt of blijft, gewond is, verdriet heeft, helemaal niets. En ik háát dat want ik wil echt weten wat er met die Rosa gebeurt is!
    Dus ik ga die schrijfster een klachtbrief schrijven.(cat)
    Hebben jullie dat ook gehad? Zoja, bij welk boek/film?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Op de een of andere manier had ik dat bij de film Avatar. Heeel vaag, maar goed (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ja, daar kan ik niet tegen!
    Ik kan zo even geen voorbeeld noemen, sorry.
    Maar ik haat het wel (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Das idd zeer irritant! -_- En het maakt niet uit of het een goed(e) of slecht(e) boek of film is, ik wil gewoon weten hoe het afloopt! (meest recente voorbeeld was in die ouwe film van Dinotopia, die eindigt ook al zo vaag en uiteindelijk weet je nóg niet of die twee kerels van dat eiland af komen :S)


    ars moriendi

    Ja, dat is echt super vervelend!

    Maar is er dan niet een vervolg ofzo?


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Warfarer schreef:
    Ja, dat is echt super vervelend!

    Maar is er dan niet een vervolg ofzo?

    Nee. :/
    En ik vond het echt een goed boek..


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Verschrikkelijk vind ik dat. Dan zit ik echt helemaal chagrijnig te wezen en te bedenken hoe het dn af zou kunnen lopen.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    bij vervolgdelen bijvoorbeeld.. dan moet je altijd ZO verschrikkelijk lang wachten..-.- of bij hetboek de guillontine.. van simone van de vlucht.. is een onwijs gaaf boek. maar hoe loopt et met dr af?!


    Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream

    Hobbelpaard schreef:
    Ja, daar kan ik niet tegen!
    Ik kan zo even geen voorbeeld noemen, sorry.
    Maar ik haat het wel (:

    Carcass schreef:
    Op de een of andere manier had ik dat bij de film Avatar. Heeel vaag, maar goed (:


    yes, eindelijk iemand die hetzelfde denkt! Iedereen zei: 'oh wat een mooi einde!' en ik zat daar: 'no, wtf is dit nou weer?' had ik ook met het einde van New Moon, toen wilde ik echt iets naar het scherm gooien.


    It's time to be happy again.

    Ik kan daar ook echt niet tegen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Hobbelpaard schreef:
    Ja, daar kan ik niet tegen!
    Ik kan zo even geen voorbeeld noemen, sorry.
    Maar ik haat het wel (:


    effort never betrays you

    Ligt eraan, soms haat ik het, maar soms vind ik het wel fijn dat ik het zelf nog aan kan vullen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Heb ik bij een Engels boek, The Boys from Brazil door Ira Levin. Kortgezegd gaat het over Hitler-klonen en het einde is echt ruk. Op het einde is er één jongetje waar ze het over hebben en dan weet je niet wat er nou verder gaat gebeuren, omdat het een open einde is. Ik heb toen wel voor schoolopdracht er een gesloten einde gemaakt, but I'm still not satisfied.. :X Er moet maar eens een vervolg op komen :Y)


    FML

    Thingies schreef:
    Verschrikkelijk vind ik dat. Dan zit ik echt helemaal chagrijnig te wezen en te bedenken hoe het dn af zou kunnen lopen.


    Hope goes lost but never dies.

    Dat heb ik vaak met zo'n boeken. En met films meer. Bij Avatar bijvoorbeeld. Ik was echt zo van. "Hoe gaat het verder verdomme!" xD


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.