• Climbed




    Dag lieve users!

    Het duurde toch zeker wel een aantal weken, maar onze onderneming begint nu eindelijk vooruit te gaan. Voor school heeft ons groepje de taak gekregen een product op de markt te brengen voor het einde van het jaar. Na vijf minuten vergaderen waren wij er al uit: een kinderboekje voor kinderen van 1-4 jaar dat ze op jonge leeftijd leert om te gaan met dieren.
    We hebben een drukkerij gevonden die ons boekje voor een goed prijsje wil afdrukken en wij kunnen dus gaan beginnen met verkopen!
    Tijdens een van onze vergaderingen hebben wij besloten, dat een deel van de opbrengst in een goed doel wordt gestoken. Hierbij hebben wij gekozen voor Make A Wish Nederland. Een organisatie dat van een doodziek kind nog een laatste wens in vervulling laat gaan.
    Hier kunnen wij natuurlijk alle hulp bij gebruiken, dus hopen wij dat jullie ons een Like kunnen geven op facebook.
    Wij hebben ook een website die sinds donderdag online staat, mocht iemand interesse hebben in ons boekje: Lizzy en Max > klik
    (Kosten zijn een tientje)

    Wij hebben nu ook Instagram!
    klik instagram


    Als we zoveel mogelijk geld inzamelen, kan het zo zijn dat wij mee kunnen doen aan de regionale wedstrijd en daar hopen wij erg op. Niet alleen betekend dit dat wij naar Malta mogen voor de wedstrijd, maar dit betekend ook dat meer mensen het boekje dan gaan kopen. Zo verdienen wij nog meer geld voor Make a Wish! Dus koop een verrassing voor je lieve nichtje/neefje of die lieve buurkindertjes waar je altijd oppast. Wie weet ken jij wel iemand die een baby verwacht en was je al op zoek naar een cadeautje. Dit boekje leert niet alleen kinderen op jonge leeftijd om te gaan met dieren, het is ook nog vermakelijk!
    Het is een eenmalige actie dat maar een jaar zal gelden en je zou ons en make a wish Nederland enorm steunen!


    [ bericht aangepast op 4 feb 2016 - 10:18 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Oke, kijk als die domme teamleider mij nu had toegelaten op die opleiding had ik ook zulke leuke projecten kunnen doen (cat)

    Echt een mega leuk idee en een goede organisatie (toevallig las ik over een jochie roan die voor 1 dag dierverzorger wilde zijn)
    Je krijg sowiso een like :3

    [ bericht aangepast op 23 jan 2016 - 17:20 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Voiles schreef:
    Oke, kijk als die domme teamleider mij nu had toegelaten op die opleiding had ik ook zulke leuke projecten kunnen doen (cat)

    Echt een mega leuk idee en een goede organisatie (toevallig las ik over een jochie roan die voor 1 dag dierverzorger wilde zijn)
    Je krijg sowiso een like :3


    Dankjewel!! Ja super balen is dat, vind ik echt nog steeds voor je!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Geliked!
    Ik denk er nog even over na, lijkt me eigenlijk wel leuk om het ook te bestellen. ^^


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Laleah schreef:
    (...)

    Dankjewel!! Ja super balen is dat, vind ik echt nog steeds voor je!


    Achja haha succes ermee in iedergeval!

    Een collega van mij krijgt binnen kort een baby misschien dat ik hem al klein kraamcadeau bestel.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Wat een super gaaf project zeg!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Dank jullie wel voor jullie like!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Wij hebben nu ook Instagram!
    klik instagram

    [ bericht aangepast op 4 feb 2016 - 10:18 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.