• Hoi, ik heb vandaag mijn profiel even 'schoongemaakt', dus al mijn GB en PB berichten verwijderd. Tussendoor zag ik wel een schrijfster, waar ik nog een verhaal van wilde lezen. Haar username is/was Ro, dus ik wilde haar opzoeken, alleen de zoekfunctie heeft minimaal drie karakters nodig. Een beetje lastig dus.

    Misschien is dit sowieso iets om over na te denken - bijvoorbeeld een minimum aan usernames vaststellen, of het minimum naar beneden halen.

    Maar ik ben vooral op zoek naar die user, dus als iemand me een linkje kan geven, zou ik dat super waarderen.


    In ieder geval al heel erg bedankt!
    Groetjes

    User Ro.

    Ik vind de zoekfunctie niet echt lastig genoeg om een probleem te vormen, trouwens. Maar als anderen een aanpassing fijner zouden vinden, ga ik daar helemaal in mee.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    ik heb dit probleem al zo vaak meegemaakt in mijn twee maanden hier, haha.
    maar dan google ik meestal gewoon; 'quizlet.nl *username*

    [ bericht aangepast op 23 jan 2016 - 21:33 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Heel erg bedankt!

    Ellaria schreef:
    Ik vind de zoekfunctie niet echt lastig genoeg om een probleem te vormen, trouwens. Maar als anderen een aanpassing fijner zouden vinden, ga ik daar helemaal in mee.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2016 - 21:32 ]


    26 - 02 - '16

    Je kan ook altijd naar jouw eigen profiel gaan en dan in de link jouw naam veranderen naar de persoon die je zoekt. Dan kom je ook bij het profiel terecht. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Je hebt de user dit keer al gevonden, maar voor het vervlog: als je quizlet.nl/users/NAAM/ typt, kom je op het profiel van die persoon uit (of bij de zoekfunctie als het een oude username is). ^^
    Google gebruiken werkt inderdaad ook. Ik raad dan aan om "NAAM site:quizlet.nl" in te voeren, zodat Google alleen op Q naar die naam zoekt.

    Het is mij nog nooit opgevallen dat er een verschil zit tussen het minimale aantal karakters in een username en dat in een zoekopdracht, maar eigenlijk is dat inderdaad wel raar. Het zou handig zijn daar iets aan te doen, al weet ik zo snel niet wat de meest handige oplossing zou zijn. De limiet voor karakters in een username hoger leggen lijkt een beetje jammer voor mensen die een korte naam willen, maar ik weet niet of het gemakkelijk mogelijk is om de limiet zoekfunctie te verlagen. Dat is een vraag voor Rutger. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bedankt voor de tips!

    Ja, ik vond het ook een beetje apart, maar dit was eigenlijk de eerste keer in drie jaar dat ik het merkte haha.

    Ik vind het altijd heel irritant dat er minimum drie karakters moeten zijn, want ik heb al vaak gehad dat ik iets in de trant van IS wou opzoeken en dat dus niet lukte. :/


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried