• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Er zit wat in mijn oog, muh


    16 - 09 - '17

    Neophema schreef:
    En dan denk je geen nieuw dieptepunt te kunnen bereiken. Everyone meet Danni:



    mijn sims vervangschildpad voor mijn echte schildpad, die ik misschien een klein beetje te hard mis. Het zou ook kunnen dat ik er gewoon door slaag vanwegen examens.


    UPDATE: Ik heb vandaag geskyped met mijn schildpad. Lager was dus toch mogelijk!


    What would Emma do?

    Oké, nu praat ik met je. Dit is raar. Heel raar.


    26 - 02 - '16

    Ik wil zo graag naar huis. Het is dat er niet genoeg bussen meer rijden om naar huis toe gaan maar anders was ik gegaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Is het vandaag nationale Megan-haat dag?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik ben 20 jaar oud en ik hou nog steeds van I'm in the Band. (:


    Caution first, always.

    In plaats van neerkijken, zou je ook eens kunnen opkijken.

    Morgen wordt het neefje dertien en wat geef ik, als zeer liefhebbende en zorgzame nicht?

    Sokken. Euyyy. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Haaaaaaaahahahahahahah. Dit meen je niet serieus, Erieka. Houd hier eens snel mee op :'D
    Anderzijds is dit best interessant, maar het is raar en het klopt niet.


    26 - 02 - '16

    Russel Brand zijn stem irriteert me mateloos. Ik probeer te slapen, gaat moeilijk als hij in mijn oor schreeuwt. Ik ga niet voor de vierde keer vragen of de tv zachter kan hoor. . .


    I'm your little ray of pitch black.

    Wiarda schreef:
    Morgen wordt het neefje dertien en wat geef ik, als zeer liefhebbende en zorgzame nicht?

    Sokken. Euyyy. :W


    Steepjessokken? ^,^
    Die kon ik niet laten liggen.

    I survived. Well. This far. Dit verdient een pluim. ME patient die na twaalf uur nog niet thuis is. Special stuff.


    The truth is out there.

    Well, nu zit ik jankend achter mijn pc. Wat heb ik mezelf in godsnaam aangedaan?!


    26 - 02 - '16

    Irriteer me toch niet zo, oog!

    @Erieka, what's wrong? Ö


    16 - 09 - '17

    Ik ben toch met die ex gaan praten. Het blijkt dat ik toch het een en ander niet verwerkt heb, dat doet pijn. Ik weet het, ik had het niet moeten doen :'C


    26 - 02 - '16