• Hallo beste Quizlettertjes!




    Zoals sommigen onder jullie misschien al wel weten komen binnenkort de Dagen Zonder Vlees er weer aan. Dit initiatief van Belgische bodem is ondertussen al aan zijn vijfde editie toe en is niet van plan te stoppen! Het idee is simpel: vasten, maar dan in plaats van niet te eten, veertig dagen geen vlees. Het is niet alleen gezond, maar ook nog eens heel erg goed voor het milieu! Heb jij ook zin om mee te doen? Schrijf je dan nu hier in. De actie loopt van 10 februari tot 26 maart, dus ik ben er goed op tijd bij. Dit jaar doen er ook weer een hele boel bekende personen mee. Zoals onder meer Bart De Wever.

    Ik doe zelf bijna ieder jaar mee en eet het hele jaar door sowieso al heel weinig vlees, dus leek het me leuk eens te zoeken naar enkele mensen die ook graag zouden willen meedoen. Het leuke is namelijk ook dat je je als groep kan inschrijven. Wij kunnen bijvoorbeeld meedoen als Quizlet. (: We kunnen ook een andere naam nemen en je kan eventueel onder een pseudoniem meedoen als je liever niet je eigen naam opgeeft, natuurlijk! Je kan je ook inschrijven via facebook. Ook vegetariërs zijn welkom natuurlijk! Daar is een optie voor om ze aan te vinken, maar ik weet eigenlijk niet wat dat juist doet.
    Edit: Ik heb een Quizlet groep aangemaakt en daar kan je je in inschrijven! (:

    Dan nog eventjes over de plaatjes die hier links staan: dit zijn extra uitdagingen die je kan stellen voor jezelf. Je kan proberen vooral groenten te eten die in seizoen zijn (omdat deze ook minder uitstoot hebben om te groeien), je kan proberen zo weinig mogelijk te verspillen of er op proberen te letten dat je niet te veel verpakkingen hebt!


    Geïnteresseerden
    Neophema - Felicia - 20 - Geen vegetariër
    Takao - Tes - 18 - Vegetariër
    Blurryface - Aimée - 20 - Vegetariër
    Debbaut - Jarne - 16 - Geen vegetariër
    Communality - Andrea - 22 - Vegetariër
    PILLOWTALK - Noa - 15 - Vegetariër

    Ik hoop dat jullie ook geïnteresseerd zijn en dat ik een paar extra deelnemers heb gevonden! ;p

    Groetjes,
    Felicia!




    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 19:17 ]


    What would Emma do?

    Ahh, goed dat je meedoet. ^^ Ik ben vegetarisch, dus ik doe sowieso al mee. :') Je link doet het alleen niet.


    Caution first, always.

    Tamir schreef:
    Ahh, goed dat je meedoet. ^^ Ik ben vegetarisch, dus ik doe sowieso al mee. :') Je link doet het alleen niet.


    Oeps, bedankt! ;D


    What would Emma do?

    Tamir schreef:
    Ahh, goed dat je meedoet. ^^ Ik ben vegetarisch, dus ik doe sowieso al mee. :')

    Same x)


    I am an idiot, I move.

    Je kan je ook inschrijven als je al vegetariër bent ;D


    What would Emma do?

    Tamir schreef:
    Ahh, goed dat je meedoet. ^^ Ik ben vegetarisch, dus ik doe sowieso al mee. :')


    Haha, dit.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Neophema schreef:
    Je kan je ook inschrijven als je al vegetariër bent ;D

    Done. :Y)


    Caution first, always.

    Ik ben geen vegetariër, eet over het algemeen vrij weinig vlees (1 of 2x per week), maar ik denk dat ik echt niet oplettend genoeg ben om 40 dagen geen vlees te eten en ik denk dat mijn ouders er ook niet heel content mee zullen zijn. Het doet me denken aan het moment dat een van mijn beste vrienden veertig dagen geen alcohol en vlees wou gebruiken en op de eerste avond al zowel vlees als wijn binnenkreeg. Ik heb vrijwel nog nooit zo hard gelachen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Helaas bevat mijn eetschema zowat elke dag vlees ivm spieropbouw. Zelfs als dat niet het geval was zou ik 40 dagen niet volhouden want dan kan ik als avondeten elke dag soep gaan eten ofzo aangezien ik al geen aardappelen e.d eet.(':

    [ bericht aangepast op 24 jan 2016 - 12:11 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Niet dat ik echt van plan ben om mee te doen, maar waarom maken we geen quizletgroep aan?


    Queer zijn is gewoon alles

    Tamir schreef:
    (...)
    Done. :Y)


    Zal ik je toevoegen? ^^

    Debbaut schreef:
    Niet dat ik echt van plan ben om mee te doen, maar waarom maken we geen quizletgroep aan?


    Was ik van plan ;D


    What would Emma do?

    Ik doe mee, want ik ben vegetarisch. Een vleesvrij dieet is echt de makkelijkste van alle diëten. Er zijn zo veel vervangende producten etc. ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Je kan Quizlet nu vinden als groep als je je graag aansluit! Voor een uitnodiging heb ik een emailadres nodig, maar dat is dus niet nodig. ^^


    What would Emma do?

    Ik heb mezelf toegevoegd. ^^


    Caution first, always.

    Ik ben lid!*O*
    Ik ben geen vegetariër.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ben ook lid *O*


    I am an idiot, I move.