• .. en geel... en paars... en blauw...

    ... want vandaag was de EXAMENSTUNT!

    Na lang gezeur was het dan vandaag eindelijk zo ver. Gisteren kreeg ik een mail dat de examenstunt toch door zou gaan. De bedoeling was dat de examenklassen allemaal in zwarte kleding kwamen om zo de lagere klassen te bekogelen met waterballonnen en kleurenpoeder.

    Dit liep echter iets anders... het werd meer een gevecht onderling! Iedereen was zeiknat en de kleding was niet meer zwart, maar alle kleuren van de regenboog!

    Hieronder wat sfeerimpressie foto's (gejat van de facebook van school xD)





    Ik loop er trouwens nog steeds bij als een regenboog, m'n haren zijn groen en m'n huid blauw! (Ik heb 2x gedouched, 4x mn haren gewassen)

    Om dit topic nog nuttig te houden, hoe was jullie examenstunt? Wat is er dit jaar bij jullie op school gebeurd? Of wat deed jij in jouw examenjaar?


    Treat people with kindness

    Hahahahhahahah ik vind het echt geweldig deze XD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    JarnesPotter schreef:
    Hahahahhahahah ik vind het echt geweldig deze XD


    Ik vond het ook geweldig, totdat ik besefte dat het nergens meer uit gaat! Gelukkig had ik oude kleren en schoenen aan.. maar ik ben net een smurf nu........ :O


    Treat people with kindness

    Onze examenstunt was eind april al, het thema was piraten dus alle 5Havo en 6Vwo'ers waren verkleed. Er was een stormbaan waar alle leerlingen overheen moesten voordat ze naar binnen mochten, en op de oprit voor de fietsen werd iedereen tegengehouden en ondergekliederd met eyeliner en zo. :')
    Verder hadden we een barbecue en een eindfeest voor alle eindexamenleerlingen. Een aantal jaren geleden was het veel uitgebreider, maar toen heeft één jaar het flink verpest (politie op school, brandstichting, mensen die opgepakt werden, etcetera) dat er nu duizend regels aan hangen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Hehe bij ons heet dat Chrysostomos, en dat wordt gevierd op de laatste honderd dagen normaal, het is gelijkend met jullie examenstunt ^^. Of toch ergens daarrond. Wij hadden een dierentuin van onze school gemaakt. We hadden vijver gemaakt bij de trappen buiten met vissen in, een kippenhok en een kameel gehuurd :Y) Daarnaast hadden we ook een lokaal vol ballonnen gestoken en een trap vol bekertjes met water gezet en dranghekken in de school verstopt ehehe


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bigsleep schreef:
    Onze examenstunt was eind april al, het thema was piraten dus alle 5Havo en 6Vwo'ers waren verkleed. Er was een stormbaan waar alle leerlingen overheen moesten voordat ze naar binnen mochten, en op de oprit voor de fietsen werd iedereen tegengehouden en ondergekliederd met eyeliner en zo. :')
    Verder hadden we een barbecue en een eindfeest voor alle eindexamenleerlingen. Een aantal jaren geleden was het veel uitgebreider, maar toen heeft één jaar het flink verpest (politie op school, brandstichting, mensen die opgepakt werden, etcetera) dat er nu duizend regels aan hangen.


    Ah superleuk! Wij hadden vrij weinig tijd om het te organiseren dus hebben we het maar zo gedaan. Wij hadden inderdaad ook een aantal jaar geleden een jaar dat de halve school had afgebroken.. vandaar al dat gezeur :(

    Recoil schreef:
    Hehe bij ons heet dat Chrysostomos, en dat wordt gevierd op de laatste honderd dagen normaal, het is gelijkend met jullie examenstunt ^^. Of toch ergens daarrond. Wij hadden een dierentuin van onze school gemaakt. We hadden vijver gemaakt bij de trappen buiten met vissen in, een kippenhok en een kameel gehuurd :Y) Daarnaast hadden we ook een lokaal vol ballonnen gestoken en een trap vol bekertjes met water gezet en dranghekken in de school verstopt ehehe


    Ah super leuk! Stonk het niet in de school van alle dieren? :P


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Ah super leuk! Stonk het niet in de school van alle dieren? :P

    Nee hoor, wel de kameel stonk, maar voor de rest was het nog hetzelfde en onze school is naast een fabriek :'D Dus die stinkt wel vaker meer dan een paar boerderijdieren


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Recoil schreef:
    (...)
    Nee hoor, wel de kameel stonk, maar voor de rest was het nog hetzelfde en onze school is naast een fabriek :'D Dus die stinkt wel vaker meer dan een paar boerderijdieren


    Oh gatver! Hoe overleef je dat iedere dag? xD


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Oh gatver! Hoe overleef je dat iedere dag? xD

    Zolang hij niet ontploft als ik op school zit overleef ik het wel elke dag ja


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hahaha, dat is echt leuk. Ik hoop voor je dat het uit je haar gaat.. x)


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    Hahaha, dat is echt leuk. Ik hoop voor je dat het uit je haar gaat.. x)


    Ik hoop het ook.. morgen nog maar eens wassen X')


    Treat people with kindness

    Post its. Overal post its. Op de ramen, de vloer, de muren, tafels, stoelen, schoolborden, boeken, computers, toetsenborden, printers, ... ALLES. Het was geweldig.


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    Post its. Overal post its. Op de ramen, de vloer, de muren, tafels, stoelen, schoolborden, boeken, computers, toetsenborden, printers, ... ALLES. Het was geweldig.


    Haha! Wij hadden vanochtend overal tape geplakt, voor de kluisjes voornamelijk, als opwarmertje xD


    Treat people with kindness

    Dat is een leuke!:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Jerker schreef:
    Post its. Overal post its. Op de ramen, de vloer, de muren, tafels, stoelen, schoolborden, boeken, computers, toetsenborden, printers, ... ALLES. Het was geweldig.

    Hahahhaahhahaahhahahah die is ook heeel geweldig!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Schouwer schreef:
    Dat is een leuke!:'D


    26 - 02 - '16