• Het schrijven van een verslag is eigenlijk altijd best een k*twerk (excuses). Maar het moet... Nu heb ik de motivatie er niet echt voor, maar meestal komt dat wel als ik muziek aan het luisteren ben. Nou is het zo dat ik wel toe ben aan wat leuke, nieuwe suggesties!
    Met andere woorden, hebben jullie voor mij leuke liedjes waar je lekker op kunt werken? Mijn muzieksmaak ligt rond de singer-songwriter, rock, hardrock etc. Dus niet echt artiesten als Beyoncé etc.

    Mijn dank is groot, haha!

    Note: Ik ken Spotify, ik gebruik het ook, maar ik ben opzoek naar nieuwe artiesten, en ik dacht, misschien hebben mensen suggesties. Er zijn zoveel afspeellijsten en artiesten dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2016 - 21:14 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik vind muziek zonder zang eigenlijk best chill. Dan concentreer ik me namelijk niet op de lyrics, maar word ik er puur ontspannen van. Grote aanrader is Two Steps From Hell.


    Deep inside, I've never felt alive

    Download Spotify. Die hebben leuke afspeellijsten.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Op dit topic zijn aardig wat afspeellijsten gedeeld, wie weet zit er iets tussen? Op Spotify is er ook een afspeellijst met studeermuziek die ook rock nummers heeft.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2016 - 21:13 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Eledhel schreef:
    Download Spotify. Die hebben leuke afspeellijsten.

    ^Dit, spotify is heel handig.

    Ik luister voornamelijk naar metal, maar de wat zachtere bandjes die rock waren of zijn, zijn Within Temptation en de oude nummers van Xandria


    Seasons will change, but I shall remain

    @Peralta, thanks, ik zal het eens opzoeken!

    @Eledhel, yes, ik ken Spotify, ik gebruik het ook, maar ik ben gewoon opzoek naar wat nieuwe muziek, als in, hebben mensen nog suggesties.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    The Pretty Reckless
    Paramore
    Three Days Grace
    Fall Out Boy
    Flyleaf
    Green Day
    In This Moment
    Rammstein
    Royal Blood

    Is dit wat?

    [ bericht aangepast op 25 jan 2016 - 21:17 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    The Pretty Reckless
    Paramore
    Three Days Grace
    Fall Out Boy
    Flyleaf
    Green Day
    In This Moment
    Rammstein
    Royal Blood

    Is dit wat?

    Een aantal ken ik al, maar de rest ga ik zeker opzoeken! Bedankt ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Dit zijn misschien wat onverwachtse artiesten, maar ze helpen mij altijd heel goed;
    Marco Borsato (vooral symphonica in rosso!)
    Adam Lambert, alleen of met queen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one