• Hi, voor dat ik begin ik wiel zeggen dat ik in griekeland woon en daarom ik niet zo goed in schijven Ben.

    Anyway

    Ik den niet dat deze topic voor deze forum thema is maar meschien heeft Iemand ervaaring warmee me kan helpen.

    Sins begin may was ik ziek en had ik een opgezwollen amandel. Ik ging naar een ENT (dokter voor keel ooren en neus ik weet niet hoe het in nederlands heet) en hij gaf me antibiotica maar Verder heet hij me niet goed geholpen.


    Ik wert better maar de opgezwollen amandel is er nogsteeds. Ik voel geek pijn maar ik heb vaak gehoort dat het niet goed is en dat het moet er af gehaale worden.

    Mijn ouders neemen me niet serieus omdat het niet pijn doet maar Ik heb best veel anxiety dat maakt de situatie slechter.

    Is het normaal of zou ik er it's an doen?

    Oh en ik heb maar een gezwollen amandel aan de linkerkant inplaats van twee

    Ik heb geen flauw idee. Heb mijn amandelen geloof ik niet laten weghalen of zoiets. Maar hopelijk krijg je wel de juiste hulp indien nodig! Hugs! <3


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik heb mijn amandelen allebei nog en heb vaak last van een keelontsteking of opgezwollen amandelen. Als je er erge last van hebt, ga gewoon terug naar je dokter. Je amandelen hoeven er niet per se uit, tenzij je er echt last van hebt.


    16 - 09 - '17

    Mijn amandelen zijn eruit gehaald, eerste instantie omdat mijn gehoor vroeger slecht was. Later groeide ze weer terug en gingen ze opzwellen. Wat ik zou doen als ik jou was, omdat de antibiotica niet helpt, weer naar je huisarts gaan of de KNO (Keel, neus oren dokter) arts gaan. Die weet vast wel hoe hij/zij je verder moet helpen!

    Beterschap


    When I'm with you I feel save, like I'm home.

    Bools schreef:
    Mijn amandelen zijn eruit gehaald, eerste instantie omdat mijn gehoor vroeger slecht was. Later groeide ze weer terug en gingen ze opzwellen, hierdoor ben ik een poos ziek geweest en heb ze uiteindelijk er toch uit moeten halen. Wat ik zou doen als ik jou was, omdat de antibiotica niet helpt, weer naar je huisarts gaan of de KNO (Keel, neus oren dokter) arts gaan. Die weet vast wel hoe hij/zij je verder moet helpen!

    Beterschap


    When I'm with you I feel save, like I'm home.