• Jawel, daar heb ik vandaag aan gedaan, want ik heb mijzelf opgegeten. (Ik probeerde nog te beargumenteren dat ik geen vermicelliletter ben en dus onschuldig, maar volgens mijn zusje ben ik wel degelijk een gekookte vermicelliletter, dus dat ging helaas niet op.)

    Vervolgens stuurde ik deze foto via Whatsapp naar mijn vader, die op dit moment in Hamburg zit, met de tekst "#selfie". Ik kreeg een bericht terug met alleen de emoji die zo hard lacht dat hij huilt. Ik weet dat er ouders zijn die zoveel emoji's gebruiken dat je bijna denkt dat ze het bestaan van woorden zijn vergeten, maar mijn eigen vader is er meer eentje van de onnodige puntjes achter iedere zin ("goed gedaan..." wat hij dan oprecht als compliment bedoelt, al leest ieder geletterd mens dat als zwaar sarcasme) en is al zeer extravagant bezig voor zijn doen als hij de duim omhoog stuurt. Ronduit schokkende gebeurtenissen vandaag, dus.

    Wat voor interacties met andere mensen hebben jou vandaag verbaasd of aan het denken gezet? En spel jij ook altijd onmiddellijk je eigen naam als je lettersoep voorgeschoteld krijgt? (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ghehe Inge toch, hoe durf je. (cool)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    En, was je lekker?


    Queer zijn is gewoon alles

    I laugh. xd


    Pretty is just a pretty word.

    Als vegetariër moet ik nu dus ook vermicelliletters uit mijn dieet schrappen. Jammer...

    [ bericht aangepast op 29 jan 2016 - 20:37 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    :'D Heel mooi dit *O*

    (Ik probeerde nog te beargumenteren dat ik geen vermicelliletter ben en dus onschuldig, maar volgens mijn zusje ben ik wel degelijk een gekookte vermicelliletter, dus dat ging helaas niet op.)
    Zou het mogelijk zijn je zusje ook een award te geven? En dan jij weer vanwege je taalgebruik, wat de hele situatie en post nog zo'n tien keer grappiger maakt XD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik herkende mezelf (of eigenlijk mijn vader) enorm in het overmatige puntjesgebruik. Al zijn zinnen op WhatsApp gaan gepaard met minstens drie puntjes, wat elke zin sarcastisch en/of dubbelzinnig maakt. Is dat iets typisch voor vaders?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    Ik herkende mezelf (of eigenlijk mijn vader) enorm in het overmatige puntjesgebruik. Al zijn zinnen op WhatsApp gaan gepaard met minstens drie puntjes, wat elke zin sarcastisch en/of dubbelzinnig maakt. Is dat iets typisch voor vaders?


    Nah, mijn vader doet dat niet, maar die leeft dan weer op in het overmatig uitroep- of vraagteken gebruik.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Mijn tweede ingeving bij dit topic moest ik toch nog even kwijt:

    OMGG INGE, HOE DÚRF JE! IK BEN DIEP IN JE TELEURGESTELD. jEZELF OPETEN! nU KAN JE NOOOOIT MEER SCHRIJVEN AAN wOLFSTAR EN LAAT JE ONS VOOR EEEEEEUUUWIG ACHTER MET EEN ONAFGEMAAKTE STORY!!
    Als wraak ga ik je opeten! (Mhm, normaal gezien is dat een vreemde en totaaaaal ongemeende (a) bedreiging, maar nu is hij een stuk leuker xD )


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Debbaut schreef:
    En, was je lekker?


    Natuurlijk, ik ben heerlijk. :Y)



    SonOfGondor schreef:
    Als vegetariër moet ik nu dus ook vermicelliletters uit mijn dieet schrappen. Jammer...


    Niet als je er geen levende dingen mee spelt! Gewoon zorgen dat je vermicelli "wortel" zegt of zo, dan zit je goed.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ProngsPotter schreef:
    :'D Heel mooi dit *O*

    (Ik probeerde nog te beargumenteren dat ik geen vermicelliletter ben en dus onschuldig, maar volgens mijn zusje ben ik wel degelijk een gekookte vermicelliletter, dus dat ging helaas niet op.)
    Zou het mogelijk zijn je zusje ook een award te geven? En dan jij weer vanwege je taalgebruik, wat de hele situatie en post nog zo'n tien keer grappiger maakt XD


    Haha, ik zal doorgeven dat ze vandaag mensen op het internet heeft vermaakt. :'D



    Gunnulfsen schreef:
    Ik herkende mezelf (of eigenlijk mijn vader) enorm in het overmatige puntjesgebruik. Al zijn zinnen op WhatsApp gaan gepaard met minstens drie puntjes, wat elke zin sarcastisch en/of dubbelzinnig maakt. Is dat iets typisch voor vaders?


    Die indruk heb ik soms wel! Vast niet van alle vaders, maar het percentage ligt toch hoger dan in andere bevolkingsgroepen, lijkt het. (krul)
    Ik snap er ook gewoon helemaal niets van. Waarom leek één punt je daar niet genoeg? Wat voegen die drie punten toe voor jou? Het is me een mysterie.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ProngsPotter schreef:
    Mijn tweede ingeving bij dit topic moest ik toch nog even kwijt:

    OMGG INGE, HOE DÚRF JE! IK BEN DIEP IN JE TELEURGESTELD. jEZELF OPETEN! nU KAN JE NOOOOIT MEER SCHRIJVEN AAN wOLFSTAR EN LAAT JE ONS VOOR EEEEEEUUUWIG ACHTER MET EEN ONAFGEMAAKTE STORY!!
    Als wraak ga ik je opeten! (Mhm, normaal gezien is dat een vreemde en totaaaaal ongemeende (a) bedreiging, maar nu is hij een stuk leuker xD )


    Hahaha, ik moet toegeven dat ik daar nog niet aan had gedacht. "Ik ga mezelf opeten!" "Nee, denk aan de Wolfstar fanfics!" Altijd fijn als mensen hun prioriteiten goed hebben vastliggen. Bedankt voor je bezorgdheid. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik bereidde me voor op een heel heftig topic. Bedankt, je liet me smakelijk (ha) lachen. :'D Ik eet eigenlijk nooit vermicelliletters, meestal gooi ik er gewoon wat pasta in, maar nu begint het toch wat te kriebelen.


    She's imperfect but she tries

    Lettertjes in soep hebben we jammer genoeg niet vaak. Letterkoekjes wel. Vroeger spelden we daar altijd onze naam mee op de pudding. :Y)

    Wel een grappige reactie van je vader! ;D


    What would Emma do?

    Square schreef:
    (...)

    Hahaha, ik moet toegeven dat ik daar nog niet aan had gedacht. "Ik ga mezelf opeten!" "Nee, denk aan de Wolfstar fanfics!" Altijd fijn als mensen hun prioriteiten goed hebben vastliggen. Bedankt voor je bezorgdheid. :Y)


    Gheheheeh. I háve sorted out my priorities. *O* I háve.

    Inge Ik-Weet-Je-Achternaam-Niet! HOW DARE YOU TO EAT YOURSELF! I AM ABSOLUTELY DISGUSTED! YOUR READERS ARE NOW FACING AN INQUIRY AT Q AND IT'S ENTIRELY YOUR FAULT! IF YOU PUT ANOTHER TOE OUT OF LINE WE'LL BRING YOU STRAIGHT HOME! — Oh, and sister of Inge dear, congratulations on making Quizlet.Everybody here is so proud.

    I HAD TO!! :'D The Potterfandom never dies!

    [ bericht aangepast op 29 jan 2016 - 21:16 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Hebben wij dezelfde vader? :'D Mijn papa is ook van het '...'-type.

    Ik spel altijd mijn naam met letterkoekjes, want lettersoep drinken wij nooit. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.