• http://www.quizlet.nl/stories/154836/septem-world-of-magic-ii-soty/


    Heel ver van hier vandaar is er
    een magische dimensie, waar alles mogelijk is.
    Een dimensie met zeven planeten.
    Vijf magische koningsrijken, die ieder
    hun eigen planeet bewaken.
    zeven planeten, waar magie mogelijk is,
    maar de zeven magische planeten worden
    bedreigt door kwaadaardige en verbannen wezens.
    eens in de zoveel tijd worden er kinderen uitgekozen
    als beschermers, om de twaalf hoofdkrachten te leren
    en de zeven magische planeten beschermen tegen
    het kwaad en tegen oorlogen.


    Stella Twinkels is een vijftien jarig meisje, die een gewone tiener leven leidt. Alleen is ze de enige persoon, die alle legendes, verhalen en geschiedenis weet over de hele universum, maar haar leven zal niet meer hetzelfde zijn, als ze op een ochtend een magische ketting vindt in haar slaapkamer.
    Op school ziet ze opeens mysterieuze universele mannen, zonder gezichten. Haar ouders worden op Mysterieuze wijze vermoord, maar al gauw kreeg ze te horen dat ze een beschermster is, die de twaalf belangrijken hoofdkrachten moet leren, en getraind moet worden om de zeven magische planeten te beschermen. Maar dan gebeuren er op de zeven planeten hele vreemde dingen. Vreemde gebeurtenissen dat onmogelijk is op de zeven magische planeten.
    Niemand weet de oorzaken, of wie er achter zit. Door haar eigenwijze gedrag ontdekt ze samen met haar vrienden iets gruwelijks. Samen met hulp van andere moet ze ervoor zorgen dat de zeven planeten weer worden hersteld, door uit te zoeken wie er achter dit gruwelijke plan zit. En die persoon tegenhouden, maar wat als het kwaad haar veel beter kent dan ze zelf verwacht heeft.?




    * Het is Nederlands geschreven
    * doet mee met Soty
    * Gestart op 6 jan 2016
    * afgelopen ergens in de herfst







    Onbekende personen || Drama || Fantasy || Alternate Universe

    [ bericht aangepast op 21 april 2016 - 20:21 ]


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Hoofdstuk 1 t/m Hoofdstuk 5 is te lezen


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Dat lijkt me een heel leuk verhaal ik geef je een abo!

    ik lees even een hoofdstuk. of het wat is.


    nobody say it was easy

    Ik blijf het grappig vinden dat ik ooit een verhaal heb bedacht met een beetje dezelfde wereld cx Ik denk niet dat ik tijd heb het te lezen, maar het idee blijft leuk!


    obsessive rage

    WensAter schreef:
    Ik blijf het grappig vinden dat ik ooit een verhaal heb bedacht met een beetje dezelfde wereld cx Ik denk niet dat ik tijd heb het te lezen, maar het idee blijft leuk!


    Ik dacht dat je het niks aan vond?


    Hoofdstuk 10 en Hoofdstuk 11 is te lezen.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Flowerpowers schreef:
    (...)

    Ik dacht dat je het niks aan vond?


    Hoofdstuk 10 en Hoofdstuk 11 is te lezen.


    In het begin vond ik het stom en voelde me onorigineel maar nu vind ik het ergens wel grappig. Al lijkt jouw verhaal meer sci-fi en dat van mij was pure fantasy


    obsessive rage

    Hoofdstuk 12 is te lezen.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Hoofdstuk 13, Hoofdstuk 14, Hoofdstuk 15, Hoofdstuk 16,Hoofdstuk 17 en Hoofdstuk 18 is nu te lezen!

    [ bericht aangepast op 26 mei 2016 - 19:37 ]


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg