• Schrijvers ID van Felicia

    Mijn naam is Felicia. Ik ben beter bekend onder een hele reeks namen die verwant zijn met dinosaurussen of vogels. Ik ben twintig jaar en woon in België. Ik ben iemand die voornamelijk houdt van zelf lezen, maar af en toe schrijf ik ook al eens een beetje. Daarnaast maak ik ook graag quizzen, schrijf ik tussendoor al eens een gedichtje of maak ik een lijstje. Ooit hoop ik ook wel eens een verhaal af te ronden, maar voorlopig zal dat er nog niet in zitten, vrees ik.




    Quizzen

    Welke Nail Art past bij jou? Link
    Nail art is een leuke bezigheid voor mensen die creatief zijn en van een beetje make up houden! Daarom heb ik deze quiz gemaakt. Alle foto's van de Nail art komen uit de bijpassende story van Scandal. voor meer voorbeeldjes kan je ook bij haar gaan kijken, want ze maak echt prachtige dingen!

    Enjoy and create!


    De random quiz! Link
    Heb je altijd al willen weten of je misschien de perfecte kat met badjas zou zijn? Of misschien ben je meer een lantaarnpaal? Doe deze volledig willekeurige quiz en kom er achter wat voor random persoon jij bent!




    Overleef jij de aanval van een dier? Link
    Ik denk dat de meeste quizlet users wel van dieren houden en dat veel dieren ook van de users houden. Soms loopt zo'n relatie, kort of lang, wel een mis. Als een dier jou aanvalt, weet jij dan wat je moet doen?

    Het gaat over de volgende dieren: hond, rat, gans, beer, wolf, leeuw, tijger, zwaan , wesp, paard
    Met tips van Lucem.

    Wat zou een goede serie voor jou zijn om te zien? Link
    Heb je af en toe het gevoel dat je niets hebt om te kijken? Er zijn een hele boel populaire series die op deze moment lopen, maar welke zou jij goed vinden? Ontdekt het hier, in deze quiz!
    Bij je uitkomst staan nog een aantal soortgelijke programma's. Er staat vast wel een tussen die je nog niet gezien hebt! (: De series zijn wel voornamelijk gericht op volwassenen, maar dat kan je beter zelf bepalen.

    Wat is jouw favoriete werelddeel? Link
    Altijd al benieuwd geweest waar je écht thuishoort? Doe deze quiz om er achter te komen of je op het foute werelddeel geboren bent.


    Welk bekend Disney diertje ben jij? Link
    Het Disney universe bevat een hele boel verschillende soorten diertjes uit alle uithoeken van de wereld. Ze komen met verschillende persoonlijkheden, gevarieerde maten en uiteenlopende uiterlijken. Kom er nu achter welk dier jouw alter ego is. Zo zijn er Dumbo en Simbe of ben jij toch eerder een beetje een aristokat?



    Welk grote kat ben jij? Link
    Heb je altijd al willen weten welke grote kat diep in jou schuilt? Kom het nu te weten met deze quiz! Ben jij een leeuw of toch eerder een tijger?
    Ben jij een echte Sirius Black kenner? Link
    Iedereen kent de geliefde Sirus Black uit de nog meer geliefde Harry Potter reeksen wel. Hoe goed heb jij opgelet toen je de boeken las en de films zag? Kan jij al zijn familieleden zonder probleem opnoemen en weet je de naam van zijn gemene huiself? Kom het allemaal te weten in deze geweldige quiz (bescheidenheid is niet mijn sterkste punt)!


    Hier heb je nog even een geheel random gif, die verder absoluut geen informatie geeft.



    Deze quiz is onderdeel van het Kerstcadeau voor RickGrimes.




    Kan jij op jezelf overleven? Link
    Alleen in een bos of achtergelaten op een eiland. Hoe groot is de kans dat jij overleeft?
    Een quiz die je ondervraagt over verschillende situaties waarin je je kan bevinden. Hoe groot is de kans dat jij overleeft als er iets gebeurt waardoor je afgesneden van de moderne wereld wordt.



    Welke oude Griekse god of godin ben jij? Link
    Er waren veel verschillende Griekse goden, allemaal met een interessante achtergrond en met ongelofelijke verhalen. Ze waren vaak verschillend van elkaar als nacht en dag en kwamen ook niet altijd even goed met elkaar overeen. Kom er in deze quiz achter welke god(in) jij bent!

    Alle foto's zijn van © GDoroxDoro / Deviant art
    Enkel Zeus en Hera zijn van een andere maker.


    Hoe goed ken jij Jommeke? Link
    Jommeke, je kent hem wel!
    Maar hoe goed ken jij hem?






    Hoe goed ken jij Harry Potter Link
    Net als vele anderen, ben ik een grote fan van Harry Potter! Kom er met deze quiz achter of jij het verhaal goed kent!

    Ben jij Sportief? Link
    Sport jij bijna elke dag, of lig je liever lui in de zetel? Waarschijnlijk weet je dat zelf wel, maar toch is er deze quiz om het nog eens te bevestigen!






    Wat voor dinosaurus ben jij? Link
    De meeste Quizletariërs kennen ondertussen mijn dinosaurus alter ego al wel. Het leek me leuk dat jullie konden ontdekken welke dinosaurus bij jullie past. Daarom heb ik alle dino's die ik tot nu toe als username heb gebruikt in deze quiz verwerkt!

    Quizzen zullen binnenkort ook nog vernieuwd en bijgewerkt worden! Er zitten namelijk enkele echt heel erg oude quizzen tussen. :')



    Stories



    A life of Scandal
    Link

    Een uniek kijkje in het leven van de bekende Scandal, een speciale kersteditie. Bij dit verhaal horen ook nog enkele andere creaties, die in de hoofdstukken terug te vinden zullen zijn! Dit is een bedankje voor wat Erica de afgelopen jaren voor ons betekend heeft.




    Undead Desires Link
    Heaven, Nirvana, Elysium or whatever you want to call it. It's not as pretty as you like to believe. Even though it's walls may be white, it's one of the darkest places you can imagine. There is no happiness, there is no afterlife, there is only power and destruction. This is a story about the time the dead wouldn't die.

    Asha, Michael en Gabriël zijn engelen des doods. Hun taak is om de zielen van mensen op te halen, als ze sterven. Als zij hun job niet doen, gaat er niemand dood en veranderen mensen die horen te sterven langzaam aan in lege omhulsels en gaat hun ziel definitief verloren. Een opeenvolging van gebeurtenissen maken duidelijk dat in de overwereld, waar alle engelen leven, niet alles loopt zoals het moet. Corruptie en misdaden worden blootgelegd en blijken niet alleen in de overwereld plaats te vinden. Drie engelen tegen twee werelden.





    The Bookie Link
    The Bookie - Christopher Clark Link
    Een samenwerking tussen twee stories. Het ene verhaal volgt Christopher Clark, een seriemoordenaar die overdag een gewone boekenwinkel openhoudt. 's Nachts pleegt hij moorden zoals ze beschreven worden in de beroemde verhalen van grote schrijvers. Het andere verhaal volgt de detective, Joanna Mason, die naar hem op zoek is.




    Dimensional Link
    Dimensional is een verhaal over een meisje dat tussen verschillende dimensies reist. Ze komt hierbij in verschillende bekende fandoms terecht.




    I stand alone Link
    Een korte verzameling van alle stand alones die ik tot nu toe geschreven heb. Er zitten ook enkele inzendingen voor wedstrijden tussen.






    Coming soon...





    Laten we het er op houden dat ik mijn stories niet zo actief bijhoud...



    Polls

    Wat is jouw favoriete mythisch wezen?
    Beste eigenschap
    Wat is jouw lievelingskleur? Lees jij graag Engelstalige verhalen of niet?


    Gedichten

    It's Christmas Link


    Op het toneel Link


    Sparks of life Link


    Snowstorm Link


    Camp Link


    Lost in a Riddle Link

    As the lights burst in the skies
    And the dances reach their height
    The earth bleeds
    There where we can't see

    As we celebrate the new year
    And the sky lights up
    Others are weeping
    Their dead in their arms

    As the night goes on
    And the sun returns
    Bombs go off and kill
    In the places we don't see


    Lijstjes


    Beste films om te kijken als je ziek bent Link

    Redenen waarom Erica een geweldige persoon is! Link

    Het officiële RickGrimes-lijstje! Link



    Topics

    Af en toe steek ik eens wat aandacht in een topic of zo. Die hou ik hier ook graag even opgelijst bij. Het kan hier gaan om verjaardagstopics en dergelijke. (:


    Q love topic Link

    De magische leeftijd van 16 jaar Link

    Planet Earth II komt er aan! Link

    Jarne dag! Link

    [ bericht aangepast op 26 maart 2016 - 17:23 ]


    What would Emma do?

    Mt, aangezien ik wel nieuwsgierig ben naar je quizzen /)


    You are my piece of paradise.

    Ik heb twee quizzen toegevoegd!

    Welk bekend Disney diertje ben jij? Link
    Ben jij Sportief? Link

    De laatste is een oude quiz die ik eindelijk eens een beetje vernieuwd heb! Ik ben nog enkele oudere quizzen aan het opknappen en ik hoop dat ik ze er snel kan bij zetten. ^^ Mensen die graag een bepaalde soort quiz willen zien, zijn ook altijd vrij om hier een berichtje te zetten of een pb'tje te sturen, want leuke ideetjes zijn altijd welkom! ^^

    Edit: Welke grote kat ben jij wordt momenteel ook bijgewerkt!
    Edit 2: Welk grote kat ben jij? Link Bijgewerkt!
    Edit 3: Wat voor dinosaurus ben jij? Link Nieuwe quiz!

    [ bericht aangepast op 6 feb 2016 - 1:33 ]


    What would Emma do?

    Ik heb er enkele leuke topics bij gezet. :'D Ik moet dringend nog eens iets nieuw maken... Een lijstje of zo...


    What would Emma do?